5city Wiki
Advertisement
Mokotow.png

MOKOTÓW - historia

STREFARP/OESIS 2018 czerwiec-sierpień

Przed Mokotowem był "Morelowy Postrach", w którego skład wchodzili Joseph Gebbels (edenitoo) Peter (hefciuu) i Martin (Xayoo). Mokotów został założony w roku 2018 przez Josepha Gebbels'a.

SKŁAD GŁÓWNY - Dorian Lych (dorianlych), Terry Erazmus (Wogox), Czopo (popo), John Gryn (MyZone), Erwin Knuckles (Ewroon), Adrianek, Simon Carbonara (exhiie), Colin Brown (inviaczegg), Rick Sanchez (KenoN__)

RADA CIENIA - Kui Chak (Smaczny), Ron (isdn90), Tom Hagen. Zajmowali się oni interesami.

Dziewczyny w ekipie: Scarlett Jones (Kasix), Veronica (slythi), Eva McCarrot (Yuna), Jessica (yoive), Julia Ross (ola_) ;), Katie (Tyris), Amy (Angieee5), Heidi Bunny (Angela35).

Telenowela -Eva zabiła Jessicę - byłą Doriana - za zdradę ekipy i w ten sposób dołączyła do Mokotowa.

WOJNY - Mokotów zawsze miał największą wojnę z Mafią Don Grande Alfonso. Największa bitwa odbyła się po wjeździe na ślub Silnego i Scar. Wtedy zebrał się cały Mokotów, wjechał na lotnisko na Sandy i rozstrzelał z długiej broni rodzinę Grande. Mieli też mniejsze strzelaniny z ich mafią.

WYSPA 2018 wrzesień

Mokotów wrócił, ale jako żółci "rzułci". Od razu mieli wojnę z Kartelem Spadino, w którym był Dorian i Colin. Żółci wygrali ze Spadino 13:0 (każda akcja osobno) (i wynieśli z permami większość żółtych w tym edena za kropkę, bo za dobrze strzelał - zostali odbanowani).

WYSPARP 2018 listopad - 2019 - marzec

Na wyspie rp do Mokotowa dołączył Colin Brown (inviaczegg) , Rick Sanchez (KenoN__) oraz Charlotte Carter (liinshii). Dołączyli również Funkcjonariusze Policji Jack Mills (Komsko) i Heidi Bunny (Angela35), którzy otrzymali mundury będąc jeszcze w PD. Heidi została wierna, a Jack Mills po kilku miesiącach wrócił do Policji, jest aktualnie zastępcą szefa. Dołączyli również m.in Oscar Blanco, Ameryczka, Nick Clark, Michaś oraz inni ludzie do podgrupy.

PODGRUPA - Postała podgrupa HKWO

WOJNY - z każdym, Ekipa Spadino - KGB, Złoci, Kartel, Mafia i można by dalej wymieniać.

Silny upozorował swoją śmierć i poruszał się po mieście jako Mariuszek. Zajmowali się nim Colin i Charlotte. Było to na tyle wiarygodne, że w trumnie leżał taśma (Smerf) - to on został tak naprawdę zabity.

STAN LAKESIDE 2019 marzec - maj

Rada Cienia działała na lakeside pewniej, ponieważ nie było dowódcy (silnego). Charlotte dostała oficjalnie mundur i zajmowała się podgrupą handlarzy narkotyków. Później upozorowała swoją śmierć przy swoim byłym Colinie Brownie. Charlotte odeszła, tak jak inni w tamtych czasach. Nie było Silnego -nie było rodziny.

INVICTA 2019 maj - czerwiec

Powrót ekipy - Silny, Dorian, John Gryn i nowe osoby tj. Maniek i Gitarzysta XD.

WOJNA o metę i tyle.

STAN LAKESIDE 2019 czerwiec - lipiec

Wtedy odbyła się akcja na amfiteatrze, gdzie doszło do rozłamu Mokotowa - w jednej części został Silny, Dorian i Erwin, a w drugiej John Gryn i przydupasy, tj. Maniek, Gitarzysta czy Eva McCarrot.

WOJNY - czerwoniaki, supra.

ATLANTIS 2019 maj - wrzesień

Polococogengsquad jako Mokotów, Silny jako dowódca, dużo nowych osób.

Colin Brown wraz z Świniakiem wyrył Krzyż Charlotte Carter za przejście do rodziny Don Grande - największego wroga.

WYSPA - powrót 2020

Powrót, lecz z Mokotowa był tylko zarząd ekipy, reszta nowi ludzie. Dymy, strzelaniny. POWRÓT TERREGO, połączenie sił z rodziną Moore.

Strefa - powrót 2020

Strzelaniny i wojny z każdym, połączenie starej i nowej gwardii.

5CITY - POWRÓT 2021

Powrót Mokotowa na 5city, nie działa tak jak kiedyś ubierają się na wyjątkowe akcję, jest to niewielka grupa przetrwałych, czyli Mokotów w starym składzie, ale dołączył nowy, Nicollo Carbonara, syn jednego z pierwszych Mokotowskich, były spadiniarz.

Sojusze - Zakon, Burger Shot. Osoby nie będące w Mokotowie, ale ściśle współpracujące: Dia Garcon (diables), San Thorinio (xth0rek).

Jako MOKOTÓW na chwilę obecną nie aktywny, aktywny jako ZAKSZOT. Brakuje kilku ważnych osób np. Batmana(Doriana Lycha).

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

  • Morelkowe Buffalo S
  • Schafter v12
  • CaraCara
  • Sultan
  • Sultan RS

Cytaty

  • "Bo w moim sercu tylko Mokotów, jebać tych z voodoo i tych anonów" ~ Silny 2018
  • "Nie czytałeś gazet? Nie wiesz co to grupa Mokotowska?"
  • "MORELE MORELE"
  • "Te miasto jest Mokotowa, możesz robić u mnie albo wypierdalać"

Ciekawostki

  • Charlotte nie będąc w ekipie jest teoretycznie w Mokotowie, a Dia będąc w ekipie nie jest w Mokotowie.
  • Eva została zabita na Oesis, jednak przeżyła.

Muzyka

Filmy

Advertisement