5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Mark Band to postać, którą odgrywa Magma_UST

Ogólny opis

Mark Band to funkcjonariusz policji, który postanowił wziąć udział w jednej z ostatnich rekrutacji do Los Santos Police Department. Po przybyciu na komendę Mission Row, przeszedł rozmowę kwalifikacyjną, a po kilku dniach zobaczył swoje nazwisko na liście przyjętych do jednostki rekrutów. Nie minęło wiele czasu, gdy wraz z innymi wówczas przyjętymi do policji osobami, wziął udział w oficjalnej akademii policyjnej. Po jej zakończeniu został uznany pełnoprawnym funkcjonariuszem policji - otrzymał stopień kadeta oraz odznakę o numerze 504.

Początki Banda w policji nie były łatwe - przez część funkcjonariuszy został oceniony surowo. Zarzucano mu zbytnią schematyczność w przeprowadzanych akcjach i wobec zatrzymanych, a Morgan Stone w swoich notatkach na temat kadetów, których szkolił, umieścił wpis na temat jego "robotyczności". Mark zdołał jednak pozbyć się swoich wad - przeszedł pomyślnie wszystkie swoje szkolenia i wkrótce zaliczył także egzamin. Otrzymał dzięki temu awans na Oficera I Stopnia i przyjął odznakę o numerze 323, decydując się tym samym na dołączenie do Biura Szeryfa. 15.02.2022 roku złożył wypowiedzenie. Powodem były sprawy prywatne odgrywającego postać, między innymi brak warunków do odgrywania i problemy zdrowotne. Po wypisaniu wypowiedzenia nie zdał sprzętu policyjnego.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Bardzo mnie ucieszyło zachowanie podczas wybuchu cystern." (o napadzie na Human Labs)
  • "Zatrzymaj się, bo teraz ja się przeziębię."
  • "Chodź z nami na komendę, mamy kawę i ciepłą herbatę."
  • "Zbierałem kiedyś pokemony. Tutaj mamy Pikachu, oni nam dają Charizarda."

Wydaje mi się, Panie Szefie Capela, że ta osoba poszłaby z Tobą do kina. (do Dantego Capeli, kiedy wyświetliło się zdjęcia odgrywającej go osoby)

Ciekawostki

  • Wykazuje zainteresowanie ornitologią - lubi zgarnąć sobie na patrol mewę czy kormorana i biegać po mieście z takimi ptakami.
  • Ze względu na jego specyficzną fryzurę, Capela nazywa go "Rollercoaster".
Advertisement