5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Mark Engine to postać, którą odgrywa .

Ogólny opis

Mark Engine jest funkcjonariuszem policji, dla którego służba w Los Santos Police Department nie była pierwszą jego przygodą z rolą funkcjonariusza policji, był bowiem wcześniej członkiem innych jednostek policji. W Los Santos pojawił się dość nagle i natrafił tam na swojego dobrego znajomego, Szefa Policji Juana Pisicelę, który zachęcił "Silnika" do wzięcia udziału w zbliżającej się rekrutacji. Mark postanowił ulec jego namowom i po krótkim czasie stawił się na komendzie Mission Row, by przejść rozmowę kwalifikacyjną z jednym z członków High Commandu - była ona dla niego formalnością i po kilku dniach odnalazł swoje nazwisko na liście osób przyjętych do departamentu.

Po dość długim czasie oczekiwania na oficjalną akademię policyjną, która odbyła się na płycie głównego lotniska w Los Santos, doczekał się i wziął w niej udział, pokazując pozostałym funkcjonariuszom co potrafił już wcześniej, jako osoba służąca w innych jednostkach policji, a także czego nauczył się już w LSPD pełniąc funkcję rekruta. Gdy akademia się zakończyła, wraz z innymi osobami otrzymał swoją odznakę policyjną i został przyjęty do jednostki jako pełnoprawny funkcjonariusz policji. Przyjął stopień kadeta i 517 numer odznaki. Pomimo dobrych rekomendacji i wielkich nadziei Pisiceli, Engine nie pojawiał się na służbie. Nie wziął udziału w obowiązkowych szkoleniach kadetów, nie mógł tym samym również podejść do swojego egzaminu i szybko pożegnał się ze służbą w LSPD.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement