5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Mark Mallboro to postać, którą odgrywa Taku.

Ogólny Opis

Mark Mallboro urodził się w Niemczech, mimo tego ma ciemną karnację skóry tłumacząc, że jego matka lubiła się zabawiać z różnymi facetami. Zaczynał jako taksówkarz, jednakże nudziła go ta praca i postanowił spróbować swych sił w jednostce policji pod dowódctwem Sonnego Rightwilla. Mallboro służył tam przed dłuższy okres czasu jednak postanowił przenieść się do innego miasta gdzie został szefem policji. Po jakimś czasie odstąpił miejsca szefa policji i zniknął.

Minęło kilka lat i okazało się, że Mark służył w 41 jednostce piechoty morskiej razem z Tadeo Stopczykiem (granym przez Nitro) i Andrew Marksmanem (granym przez exhiego) pseudonim operacyjny "Golarson" (pseudonim ten pochodzi z tak zwanych chrztów w jednostce gdzie "zgolili" Andrew jaja zapalniczką). Cała trójka przyjeżdża do miasta wraz z Denzelem Shawtem (granym przez Buliego) tworząc jednostkę Gang Unit (Jednostka ta miała na celu zmniejszyć przestępczość w mieście przez dużą ilość ataków terrorystycznych, strzelanin i napadów w Los Santos). Można powiedzieć, że jednostka poniekąd wykonała swoje zadanie i przestępczość w mieście nieznacznie zmalała.

Po "udanej" misji w Los Santos, Mark postanowił powrócić do starych czasów i otworzył nową jednostkę policji w Liberty City, gdzie oczywiście został szefem. Jak zawsze udało mu się jak on to sam mówi "wytresować" policje, ponieważ była na bardzo wysokim poziomie i była szanowana przez obywateli.

Cała jednostka policji pod dowództwem Marka przeniosła się do Los Santos (na mapie Liberty City było dużo błędów). Po jakimś czasie znowu znudziło mu się być szefem, oddał to miejsce dla Kurta Sheparda i dołączył do wydziału zewnętrznego. Utworzył jednostkę SI (Segregejszyn Imigrejszyn), która miała skazywać ludzi, którzy "nie umieli w życie" (robili faile i łamali regulamin) na prace społeczne. Niestety szybko trzeba było zlikwidować jednostkę SI, ponieważ ludzie bali się wychodzić z domów. Także w Los Santos poznał Juana Pablo Pisicelę wciąż są dobrymi przyjacielami.

Mark Mallboro ponownie pojawił się w Los Santos najprawdopodobniej z polecenia Sonny'ego Rightwilla. Po zatrudnieniu piastuje stanowisko Porucznika I stopnia oraz posiada numer odznaki 429. Powodem jego przyjazdu jest prowadzenie śledźtwa w sprawie zatrzymania bossów organizacji przestępczych z tajnymi agentami, którzy są wprowadzeni do gagsterki pod przykrywką zwykłych klapków wśród mafii, gangów, karetki. Jego jedynym znanym celem obecnie jest Dia Garcon, któremu zdołał udowodnić handel bronią na dużą skalę. A podobno jest to jedynie czubek góry lodówej w jego teczce z dowodami.

9 stycznia zdecydował się na przejście w stan spoczynku. Po powrocie do aktywnej służby, rozpocznie ją ze stopniem o 3 stopnie niższym, niż jego obecny, czyli w tym przypadku - będzie Sierżantem I Stopnia.

Powiązania

  • Gregory Montanha - został nauczony przez Marka, jak być policjantem,
  • Juan Pablo Pisicela - dobry przyjaciel Marka, Pisicela polubił go za jego niecodzienny charakter,
  • Martin Wolf - dobry znajomy, uczestniczył w wielu udanych akcjach z Markiem,
  • Demi Wolf - dobra znajoma, kiedyś Mark próbował ją podrywać gdy był pijany,
  • Richardo Jose Vamos - kiedyś gang Vagos był jednym z najpotężniejszych na wyspie na której Mark był szefem policji, przez co dużo razy mieli ze sobą kontakt na celi,
  • Martin Ortega - członek Vagos, generalnie lubili się przez to, jak często się widywali i jak dobrze można było się ze sobą dogadać.
  • Sonny Rightwill - dobry przyjaciel i szef. Od lat się znają i ufają sobie dozgonnie. Obecnie prowadzą śledztwo w sprawie bossów organizacji przestępczych.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

  • "Banany przegrały, psy psy psy wygrały."
  • „Mark Malboro Solo”

Ciekawostki

  • Mark jest członkiem jednostki K.O.N.G.O.
  • Był dwukrotnie Szefem Policji.

LSPD

Advertisement