5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Marsh Mallego to postać, którą odgrywa BBL.

Ogólny opis

Marsh Mallego pochodzi z Las Vegas. W wieku 15 lat zaczął pracę jako dostawca pizzy, w roli którego ciężko pracował przez następne 11 miesięcy. Został wyrzucony z pracy za nieliczne skargi na temat brawurowej jazdy w pracy oraz "katowanie" firmowych pojazdów. Po wyrzuceniu go z pracy nadal musiał zarabiać, czuł on wielki pociąg do aut. Pewnego dnia pozwolił sobie ukraść auto, którego właściciel zostawił otwarte z włączonym silnikiem i zaczął robić to co robi najlepiej, czyli popisywać się. Nie wiedząc, do kogo należy auto, bawił się tak bardzo jak tylko mógł aż w końcu jego zabawa się skończyła po tym, jak zaliczył zderzenie ze słupem elektrycznym. Auto poszło do kasacji, a właściciel zabrał młodego Marsha w swoje szeregi, kazał mu odpłacić swój dług będący autem i kazał Marshowi dla siebie jeździć. Od tamtego momentu, Marsh stał się kierowcą na ucieczki (getaway driver).

Po kilku miesiącach, kiedy Marsh w końcu odrobił straty pojazdu, w końcu był wolny. Przez dłuższy czas błąkał się po ulicach Los Santos wpadając w częste pościgi, z natury wychodząc z nich zwycięsko. Po pewnym czasie pewna osoba zainteresowała się Marshem i jego zdolnościami i zaoferowała mu miejsce w ekipie jako kierowcy.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

  • Vapid Dominator
  • Albany V-STR

Cytaty

  • "Gooofy!"
  • "Ahiuh, ahiuh!" - troszkę specyficzny śmiech.
  • "Ja tu tylko kieruję." - odpowiedź na pytania typu, "co robisz w ekipie" albo gdy ktoś z ekipy pyta się o jego zdanie.

Ciekawostki

  • Jest najbardziej utalentowanym kierowcą w mieście.
  • Nikt go nie widział bez kasku.
Advertisement