5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Martin Vox to postać, którą odgrywa Bushayev.

Ogólny opis

Martin Vox to funkcjonariusz policji w Los Santos Police Department, który wziął udział w jednej z ostatnich rekrutacji do jednostki. Udało mu się na tyle zaciekawić swoją osobą rekrutujących z High Commandu, że Ci postanowili dać mu szansę - został przyjęty do policji jako rekrut. Po kilku dniach wraz z innymi kandydatami na policjantów, wziął udział w oficjalnej akademii policyjnej, by po jej zakończeniu stać się funkcjonariuszem z prawdziwego zdarzenia - otrzymał stopień kadeta i 524 numer odznaki.

Vox w niedługim czasie zdołał ukończyć wszystkie swoje obowiązkowe szkolenia, oraz uzyskać pozytywny wynik na swoim egzaminie, dzięki czemu nie czekał długo na swój awans na Oficera I Stopnia. Dołączył wówczas do frakcji LSPD i przyjął 433 numer odznaki. Jego pierwsze chwile w mundurze oficera nie były łatwe - Martin popełnił kilka rażących błędów, za które został zganiony przez wyższe rangi. Zdarzyło mu się na przykład zapomnieć przeszukać w szpitalu postrzeloną osobę, skutkiem czego kilku funkcjonariuszy zostało potem poddanych. Po kilku tygodniach starań otrzymał jednak swój kolejny awans - na Oficera II Stopnia, obecnie jest już Oficerem III+1 Stopnia.

Po trudnych początkach w jednostce zdołał po pewnym czasie zyskać opinię wyjątkowo solidnego i sumiennego funkcjonariusza policji. Chociaż nie wybija się z tłumu, jak co poniektóre barwniejsze osobowości, jego koledzy bardzo zachwalają sobie jego pracę. Vox należy do osób cichych i spokojnych, nie ulegających emocjom, jednakże potrafi wziąć na siebie ciężar dowodzenia trudniejszą akcją, np. policyjnym konwojem na więzienie. Systematycznie zdobywa kolejne umiejętności, kończąc szkolenie Eagle, czy dostając się do SWATu, rozpoczął także szkolenie PWC i został FTO Commanderem, u którego Kadeci będą mogli odbywać swoje szkolenia na Solo Kadetów. Jest osobą niezwykle cierpliwą, która potrafi dokładnie wytłumaczyć nowoprzybyłym do jednostki funkcjonariuszom to, jak funkcjonują w niej niektóre procedury, oraz przekazać im nabytą przez siebie wiedzę w sposób bardzo przystępny.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement