5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Martin Wolf jest postacią odgrywaną przez woolf.

Ogólny opis

Martin Wolf jest doświadczonym w swoim fachu funkcjonariuszem policji, poniewa jednostka w Los Santos, do której obecnie należy, nie jest pierwszą w jego karierze, w której służył. Pełnił on już najważniejsze role w swoich poprzednich miejscach pracy, nieobca jest mu nawet posada Szefa Policji (StrefaRP). Spod jego ręki wyszło wielu funkcjonariuszy obecnie z nim współpracujących. Pomimo tak imponującego CV - Martin swoją pracę w Los Santos Police Department rozpoczął od zera, najniższych rang, by stopniowo piąć się w górę.

Kiedy osiągnął stopień Oficera III Stopnia zaliczył nagły awans na stopień Komendanta (a właściwie Szeryfa, ponieważ Martin od dawna służy w mundurach BCSO) i został członkiem High Commandu, przyjmując odznakę o numerze 04. Stało się to za czasów, kiedy Szefem Policji był Juan Pablo Pisicela. Po jego pierwszej kadencji jako szefa, Wolf, wraz z kilkoma innymi członkami HC, zostali zdegradowani ze swoich stopni, do Kapitana II Stopnia, który to stopień przysługuje mu do dzisiaj. Jego aktualny numer odznaki to 319.

Kariera Martina Wolfa w LSPD rozwijała się wzorowo do momentu kilku zgrzytów, jakie wynikły w związku z jego podejściem do napadów, oraz biorących w nich udział gangsterów. Był jednym z dowódców jednostki SERT, której niejedną akcję sprawnie przeprowadził, dysponował także swoją własną jednostką pościgową, SEU, najczęściej był to Chevrolet Corvette, jednak często wymieniał się autami z innymi funkcjonariuszami. Miał być ponadto szkoleniowcem dla przyszłych kierowców SEU - ułożył trasę, na której swoje siły mogli sprawdzać wszyscy funkcjonariusze. Wszystko to stracił, kiedy pewnego dnia wysłano go na dłuższy okres czasu na przymusowe wakacje. Od tego czasu pojawia się na służbie incydentalnie, a High Command przestał przymykać już na to oko i wysłał mu oficjalne ostrzeżenie.

Wolf w czasie swojej pracy w różnych jednostkach policji odnalazł miłość swojego życia, swoją obecną żonę, Demi Wolf. Do jego obecnego miejsca pracy przybyła razem z nim, jednak jej aktywność na służbie pozostawiała sporo do życzenia i obecnie nie jest już członkiem LSPD. Zanim poznał Demi umawiał się z inną funkcjonariuszką policji, z którą służy obecnie w Los Santos, Lilly Swallow, o czym wiedzą jedynie nieliczni.

Dnia 28 grudnia 2021 roku złożył oficjalne wypowiedzenie z jednostki, a co za tym idzie - przestał być członkiem LSPD.

Powiązania

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

"A u mnie nie ma czegoś takiego jak opóźnienie helikoptera, u mnie helikopter jest, albo go nie ma." - Wolf podczas negocjacji. Nie uznawał on czegoś takiego jak opóźnienie startu helikoptera o kilka minut i bardzo trudno było u niego wynegocjować cokolwiek.

Ciekawostki

  • Martin Wolf był niegdyś podejrzewany o korupcję na rzecz Dii Garcon. Jak sam twierdził, współpracował z nim w celu wykrycia osób faktycznie skorumpowanych. Miał mu w tym pomagać Marlin Slow.
  • Był bardzo lubianym i szanowanym przez gangsterów funkcjonariuszem, do czasu. Wszystko się zmieniło, odkąd odmówił uznania dowodu osobistego jednego z gangsterów, który otrzymał za pośrednictwem SMSa. Ponadto swoim uporem w negocjacjach i niekulturalnymi odzywkami sprowokował raz zerwanie negocjacji na jubilerze - za co został wysłany na przymusowe wakacje (czytaj: odgrywający go streamer dostał bana).
  • Lubi sprośne żarty i wielokrotnie ich używał, na przykład w stosunku do Dante Capeli.
  • Ułożył trasę, mającą sprawdzać możliwości funkcjonariuszy i znaleźć wśród nich kandydatów do bycia przyszłymi kierowcami SEU.
Advertisement