5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Mary Rose to postać, którą odgrywa Navcia.

Ogólny opis

Mary Rose to była funkcjonariuszka policji, która postanowiła spróbować swojego szczęścia w Los Santos Police Department. Wzięła udział w jednej z rekrutacji na nowych członków jednostki, a osobą, która przeprowadzała jej rekrutację był Gregory Montanha. Uznał on ją za osobę godną założenia policynego munduru i polecił innym członkom High Commandu. Z jego rekomendacji została więc przyjęta na policyjną rekrutkę, ale przez długi czas nie pojawiała się na komendzie Mission Row i wszyscy już myśleli, że zrezygnowała z danej jej szansy. Nieoczekiwanie, już po akademii policyjnej, którą przeszli pozostali rekruci, zjawiła się w biurze szefa policji, Juana Pablo Pisiceli i odebrała swoją odznakę o numerze 101, zostając kadetem. Była jedną z ostatnich osób, które otrzymały odznaki zanim zmieniony został system ich numeracji.

Jej pierwszym partnerem patrolu został Montanha, który natychmiast zabrał ją do fryzjera, twierdząc, że źle wygląda, i że zrobi z niej prawdziwą laskę. Tak oto Mary z dość charakterystycznej, rudowłosej dziewczyny, stała się kolejną blondynką w policji, przypominającą inną funkcjonariuszkę, Sussane Lyse, co niejednokrotnie było wypominane Gregory'emu. Mary nie pojawiała się na służbie często - początkowo wyrabiała po dwie, trzy godziny tygodniowo "byle tylko jej nie wyrzucili", potem zupełnie przestała zjawiać się na komendzie. Szybko pożegnała się z jednostką, z której została wydalona za całkowity brak aktywności.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Przeszła zmianę wyglądu za sprawą Gregory'ego Montanhy. Grzesiu, jako znawca kobiecego piękna, wybrał dla niej nowy styl uczesania, a także doradził, na jaki kolor powinna się pofarbować, żeby wyglądać lepiej. Efekt jej przemiany został skrytykowany przez innych funkcjonariuszy - zobaczyli w Mary nieudaną kopię Sussane Lyse.

[[Kategoria:Były policjant (Sezon 1)

Advertisement