5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Mason Andersen to postać, którą odgrywa SobeQ_.

Ogólny opis

Mason Andersen jest funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department, który przybył do miasta Los Santos dysponując już pewnym doświadczeniem w pracy policjanta, zebranym w czasie swojej służby w swoich poprzednich jednostkach, nie jest więc to dla niego pierwsza przygoda w tej roli. Od jego odejścia z ostatniego miejsca pracy do zgłoszenia się na rekrutację na komendzie Mission Row dnia 11 lutego 2022 roku minął jednak już spory okres czasu, mianowicie 8 miesięcy. Zatęsknił on jednak za swoją pracą, dlatego postanowił spróbować szczęścia w nowym miejscu. W jednej ze swoich poprzednich jednostek osiągnął stopień Kaprala, służąc w szeregach Sheriff Office, była to jednostka w której minął się z Juanem Pablo Pisicelą, nie służyli w niej bowiem w tym samym okresie czasu. Osobą, która przeprowadzała jego rozmowę kwalifikacyjną do LSPD był Komendant Dante Capela.

Mason charakteryzuje samego siebie jako osobę punktualną i zdyscyplinowaną, ponadto uważa się za sumiennego policjanta, który jest oddany swojej służbie. Nie lubi, kiedy ktoś pajacuje na służbie, denerwuje go takie podejście oraz to, kiedy ktoś robi z siebie głupka na siłę. Jest osobą, dla której najważniejsze jest zdrowie i życie drugiego obywatela, dlatego nie wahałby się udzielić pomocy poszkodowanym nawet, gdyby był jedyną osobą na służbie w danym momencie i równałoby się to z odpuszczeniem ważnego pościgu lub napadu na jakąś placówkę w mieście.

W rozmowie kwalifikacyjnej zaprezentował się na tyle dobrze, że postanowiono dać mu szansę zaprezentowania się na policyjnej akademii. Trafił tam jako rekrut o numerze 61 do grupy czwartej, cechującej się koszulkami o kolorze niebieskim, uważanej później za grupę najmocniejszą. Jego FTO Commanderem został Kapitan Gregory Montanha, a osobami, które pomagały mu przeprowadzać akademię byli Chuck Morris, Lilly Swallow oraz Mia Clark. Andersenowi udało się wyróżniać w grupie pełnej ciekawych osobowości i mocnych charakterów, jego spryt i kreatywność wielokrotnie pomogły grupie osiągnąć korzyści w zadaniach, jakie stawiano przed rekrutami (na przykład kiedy musieli targować się z innymi grupami o pewne przywileje), ułożył on także najwięcej puzzli ze wszystkich swoich kolegów z drużyny podczas pierwszego dnia akademii. Jego FTO nie mieli większych wątpliwości i wpisali go na listę osób przyjętych do departamentu, o czym dowiedział się w niedzielę, 20 lutego podczas tradycyjnego wieczornego zebrania na komendzie. Przyjął miano Kadeta i odznakę o numerze 508.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement