5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Matt Wayne to postać, którą odgrywa .

Ogólny opis

Matt Wayne jest funkcjonariuszem policji, który wziął udział w jednej z ostatnich rekrutacji do Los Santos Police Department. Po stawieniu się na komendzie Mission Row, przeszedł rozmowę kwalifikacyjną z jednym z członków High Commandu, a po kilku dniach mógł znaleźć swoje nazwisko na liście osób przyjętych do jednostki. Stał się oficjalnie policyjnym rekrutem i rozpoczął swój staż w departamencie. Wziął następnie udział w akademii policyjnej, gdzie poznał między innymi obowiązujące procedury zatrzymania pojazdów i postępowania z aresztowanymi, a także mógł zaprezentować nabyte już w trakcie patrolu umiejętności. Po zakończeniu akademii stał się pełnoprawnym funkcjonariuszem policji w LSPD, otrzymał stopień kadeta i odznakę o numerze 511.

Matt Wayne szybko ukończył wszystkie obowiązkowe dla kadetów szkolenia, a także zdał swój egzamin, dzięki czemu wkrótce otrzymał awans na stopień Oficera I Stopnia. Po awansie stanął przed wyborem frakcji, do której chciałby dołączyć - wybrał służbę w mundurach BCSO i przyjął 330 numer odznaki. O spektakularnych akcjach z jego udziałem na razie jeszcze cicho, chociaż on sam przez pewien okres czasu należał do głośnych osób - niektórzy twierdzą, że "podbijał sztucznie bass jak Montanha."

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Ford Crown Victoria

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement