5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

Max Power jest postacią odgrywaną przez MARO3.

Ogólny opis

Max Power obecnie jest funkcjonariuszem San Andreas State Police (SASP). Wcześniej służył w Biurze Szeryfa, do którego dołączył razem z swoim bratem - Lou Powerem. Max rozpoczął swoją służbę w jednostce na stopniu Zastępcy Komendanta (a właściwie Zastępcy Szeryfa), z odznaką o numerze 07. Był to czas, kiedy nieustannie kłócił się z ówczesnym szefem policji, Gregorym Montanhą - był raz przez niego zawieszony za nieuprawnione spacyfikowanie osób uczestniczących w napadzie na sklep. Wielu funkcjonariuszy stanęło jednak wtedy w jego obronie.

Podczas kadencji szefa Capeli w Powerze dojrzała myśl o kandydowaniu na Szefa Policji w kolejnych wyborach. Swój plan zrealizował, jednak przegrał w II turze z Juanem Pablo Pisicelą. Dostał się jednak do High Commandu, obejmując stanowisko Asystenta Szefa Policji (02). Jego przygoda na tak wysokim stopniu nie trwała jednak długo - po kilku sytuacjach, w których mógł zachować się lepiej, brakiem własnego wkładu w High Command, oraz przez ogólne "odklejenie", które zaczęło towarzyszyć jego służbie, został zdegradowany do stopnia Kapitana III Stopnia. Po dostarczeniu na komendę nowych mundurów dla nowych jednostek policji, w których szyciu sam uczestniczył, zdecydował się na przenosiny do jednej z nich - State Police, czyli popularnie "trooperów" i przyjął 205 numer odznaki. Wcześniej należąc do Biura Szeryfa, legitymował się odznaką o numerze 312, przejętą po wydalonym wcześniej z jednostki Chadzie Ravenninku.

Max Power cechuję się doskonałą znajomością topograficzną miasta jak i całej wyspy. Posiada uprawnienia do pilotowania helikoptera, a także jest operatorem jednostki specjalnej SERT. Max najbardziej lubi zgłoszenia powiązane z pościgami oraz trackerami, gdyż wtedy może pochwalić się swoimi umiejętnościami prowadzenia pojazdów. Za te właśnie umiejętności otrzymał własną jednostkę SEU w postaci Chevroleta Corvette C7, którą po krótkim czasie zamienił na Forda Mustanga. Ostatecznie w jego ręce trafił Dodge Challenger. Pomimo, że Dodge uważany jest za jedną z najgorszych jednostek SEU, Maxowi to nie przeszkadzało, gdyż jazda nim sprawiała mu największą przyjemność. Ostatecznie oddał jednostkę SEU, aby otrzymać swój wymarzony radiowóz jakim jest najnowszy Dodge Charger. Pomimo posiadania szybkiego radiowozu, lubi czasem patrolować wyspę starszym radiowozem, jakim jest Ford Crown Victoria.

Power uważa, że policja jest czasami zbyt łaskawa dla gangsterów, dlatego on sam momentami jest zbyt porywczy w stosunku do niektórych osób z środowiska przestępczego. Zdarza mu się chamsko kogoś spitować, lub nadużyć wobec niego swojej władzy, z tego powodu nie raz musiał już się tłumaczyć na dywaniku w biurze High Commandu, któremu takie zachowanie zdecydowanie nie odpowiada. 13 lutego 2022 roku został zdegradowany o SIEDEM stopni (z Kapitana III Stopnia na Sierżanta II Stopnia). Max zbytnio zdegradowaniem się nie przejął, gdyż jak twierdzi stopień na jakim służy nie ma dla niego większego znaczenia i dalej będzie służył jak wcześniej. Stopnie służbowe nie są dla niego wyznacznikiem umiejętności jakie reprezentuje dany funkcjonariusz w jednostce.

Pewnego dnia badając zagadkę ducha zakonnicy, został zraniony siekierą w klatkę piersiową. Został przewieziony do szpitala, gdzie stwierdzono brak odznak życiowych, jednak w niewyjaśnionych okolicznościach Max zniknął z szpitala. Uznany wtedy został za zaginionego, a przez niektórych nawet za martwego. Po kilku dniach ostatecznie powrócił cały i zdrowy, dalej służąc w szeregach policji.

Max Power przez innych funkcjonariuszy uważany jest za kreweciarza. On sam jednak twierdzi, że jest po prostu miły dla ludzi. Spotykał się z szefową szpitala - Bambiną Morrison. Max będąc służbistą, nie poświęcał jej dużo swojego czasu. Ostatecznie Bambina wyjechała z miasta, a ich znajomość zakończyła się. Obecnie Power spotyka się z Mayą Taylor, która jest nową stażystką w Department of Justice. Dziewczyna stała się niestety celem ataków Sergio Delana, który przez to chce zniszczyć życie Maxa Powera.

Prowadził nawet swój własny ranking kobiet do poderwania, w którym zapisanych miał około 10 potencjalnych "celów".

Galeria

Fan Arty

Pojazdy

  • Ubermacht Rebla GTS
  • Albany V-STR
  • Dodge Charger Hellcat
  • Ford Crown Victoria (SERT, UC)
  • Ford Crown Victoria

Cytaty

  • "Nie mogę się skupić, bo myślę cały czas o tej kadetce." - odpowiedź Maxa na słowa Capeli o tym, że "jego kreweta nie może się skupić w pościgu". Power z Capelą i jadącym wówczas w innym radiowozie Montanhą prowadzili pościg, co Dante żartobliwie skomentował "wyścigiem krewet". Ową kadetką, którą Max chciał bardziej poznać, była wówczas Mia Clark.
  • "Wypierdalaj, tylko psujesz atmosferę w tej policji." - skierowane do Capeli słowa, kiedy bronił przed jego gniewem Lueny Petrovich. Dante posłuchał się jego słów i kolejnego rana faktycznie "wypierdolił" z policji - złożył wypowiedzenie z pracy, do której potem jednak powrócił.
  • "Panienko" (z ewentualnym dodatkiem imienia, mówione do praktycznie każdej kobiety w otoczeniu)
  • "Kierowca narzeka na pojazd, mówi, że gówno" (na radiu, podczas pościgu za trackerem)
  • "103+1, bo Capela i jego depresja."
  • "Nie powinien być postrzelony, ale ja go postrzeliłem."
  • "Mijamy zakon imienia Erwina Knucklesa."
  • "Też bym takiego tygrysa oglądał na Instagramie." (o Xanderze Waynie)
  • "Na U1 pojedzie Corvetta Montanhy 105, bo jest spocona, na U2 Mustang 103, bo też jest spocony, jak moje skarpetki po całym dniu."
  • "Kadet, żeś wjechał, jak tygrys, jak jaguar." (do Janisa Rautera)
  • "Nie strzelaj! Ja tylko biorę Bazyla i to pierdolę. Wkurwiłem się."
  • "Max Power, Max Win."
  • "Części silnika mi lecą na po… jezdnię."
  • "Zalicza przy tym 10-50 ze słupem, łooo!"
  • "Czasem dobros, czasem złos, chujos wiedzos."
  • "205 do Johnny Bravo, zgłoś." (do Johnny’ego Lumberjacka)
  • "Witam, dzwonię z firmy SAIWAZ, chciałbym Panu zaoferować usługi fotowoltaiczne." (do Juana Pisiceli)
  • "Mówiłem „Nogi w iksa”, a Pani nitro jak F, F jak ftorek."

Ciekawostki

  • Max Power nie oprze się urokowi żadnej kobiety, którą napotka. Od każdej stara się wyciągnąć numer, lub do niej zagadać, a część z nich jawnie podrywa. Z tego powodu uważany jest za największego kreweciarza w jednostce policji.
  • Podczas swojego pobytu w High Commandzie zjawił się na dokładnie jednym niedzielnym spotkaniu najwyższych rang. O tym, jak bardzo poważnie je traktował niech świadczy jego ubiór - przybył w hawajskiej koszuli, którą następnie z siebie zdjął, zostając w samych bokserkach.
  • Jest uczulony na trawę, a zwłaszcza taką świeżo skoszoną.
  • Zaliczył największą degradację w historii jednostki LSPD - jego ranga spadła jednorazowo o SIEDEM stopni w dół, a łącznie (licząc od jego najwyższego stopnia) - aż o 11.
  • Jego ulubionym filmem jest Mustang z Dzikiej Doliny.

LSPD

Advertisement