5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Melvin Quinterro to postać, którą odgrywa Pawlosbielski2.

Ogólny opis

Melvin Quinterro to 31 letni funkcjonariusz policji urodzonej na jednej z amerykańskich wsi. Jego rodzice od zawsze byli pacyfistami - nie chcieli mieć żadnego kontaktu z bronią, przemocą czy wypadkami i zawsze starali się chronić swojego ukochanego syna przed wszelakim złem tego świata. Po ukończeniu 25 roku życia, Melvin wyprowadził się ze wsi do miasta, zamieszkał niedaleko Los Santos i tam postanowił rozpocząć swoją służbę w policji, zostając przyjętym do jednostki jako kadet. W swojej poprzedniej jednostce służył przez 6 lat i udało mu się nawet zarobić na swój własny apartament, jednakże chciał wyjechać do Los Santos. Jego celem było zdobycie lepszych pieniędzy, które zbierał na leczenie artretyzmu u swojego ojca.

Pewnego dnia, po przybyciu do Los Santos, stawił się więc na jedną z rekrutacji do miejscowego departamentu policji. Został przyjęty do jednostki na stopień rekruta, a co za tym idzie - stał się stażystą w policji, który uczył się swojego fachu i stosowanych w Los Santos Police Department kodów i procedur. Wkrótce wziął udział w akademii policyjnej, po której zakończeniu otrzymał miano pełnoprawnego funkcjonariusza policji - przyjął stopień kadeta i odznakę o numerze 94. Jego początki były dość trudne - nie radził sobie z niektórymi rzeczami, a część funkcjonariuszy uważała, że zbytnio szuka atencji z ich strony, lub próbuje się do nich upodobnić, naśladując ich styl poruszania się, mowy, ubioru, czy inne zachowania. Jako, że jego nazwisko było dla niektórych trudne do wymówienia, przyjęło się nazywać go żartobliwie Quritto lub (częściej) Quantanamera.

Pomimo początkowych trudności, Melvin poznał na służbie wiele przyjaznych mu osób, między innymi oficer San Fou, która nie należała do najbardziej lubianych funkcjonariuszy w szeregach jednostki. Quinterro jednak od początku ją najzwyczajnej w świecie polubił i to z nią, już jako kadet, zaczął swoje patrole. Wówczas w oko wpadła mu jego koleżanka z pracy, również zaczynająca swoją przygodę z LSPD Luena Petrovich, jednakże mimo kilku słodkich słówek ze strony chłopaka, nie odpowiadała ona na jego zaloty.

Melvin dość szybko naprawił początkowe błędy, które popełniał, co pozwoliło mu po niedługim czasie cieszyć się ze swojego pierwszego awansu w pracy - na Oficera I Stopnia. Od tego czasu w pracy szło mu na tyle dobrze, że obecnie jest już Oficerem III+1 Stopnia, a więc stara się o rangę sierżanta. Ponadto Melvin zdał szkolenie uprawniające go do pilotowania policyjnego śmigłowca, a jego aktualna odznaka ma numer 424. Obecnie stara się o dołączenie do specjalnej jednostki szturmowej SWAT, w której nie widział go jej poprzedni szef, ponieważ Quinterro podpadł mu w pierwszych dniach swojej pracy w LSPD.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

  • "Ma Pan prawo do adwokata i prawo do zamknięcia ryja."
  • "Inteligencją obywatel nie grzeszy, ale to nie jest obowiązkowe."

Ciekawostki

  • Melvin podejrzewany był o korupcję względem Heidi Bunny, miał jej obniżać wyroki i dziwnie zachowywać się w jej towarzystwie.
  • Jest częstym towarzyszem Capeli podczas jego słynnego już nocnego odklejenia. Lubi wraz z nim tańczyć w radiowozie, oglądać filmy na komendzie lub wysadzać się fajerwerkami.

LSPD

Advertisement