5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Michael Fish to postać, którą odgrywa .

Ogólny opis

Michael Fish to funkcjonariusz policji, który jest byłym członkiem Los Santos Police Department. Wziął on udział w jednej z ostatnich rekrutacji do jednostki, stawiając się na komendzie Mission Row i przechodząc rozmowę kwalifikacyjną z jednym z członków High Commandu. Swoją rekrutację przeszedł pomyślnie, odnajdując swoje nazwisko na liście przyjętych do departamentu rekrutów. Po nauczeniu się podstawowych procedur dotyczących pościgów, zatrzymań czy postępowania z aresztowanymi, a także używanych na policyjnym radiu kodów, przystąpił do policyjnej akademii wraz z pozostałymi rekrutami. Cała grupa przeszła akademię pomyślnie i została przyjęta do LSPD jako pełnoprawni funkcjonariusze policji - otrzymali własne odznaki policyjne i stopień kadeta. Michaelowi przypadła odznaka o numerze 518, nie nacieszył się nią jednak zbyt długo - z powodu całkowitego braku aktywności nie wziął udziału w swoich szkoleniach i nie został tym samym dopuszczony do egzaminu. Wkrótce został wydalony z jednostki.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement