5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Mike Rolly to postać, którą odgrywa Grzech444.

Ogólny opis

Mike Rolly urodził się w Stanach Zjednoczonych. Ma już 31 lat. Jest funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department, do której to jednostki dostał się w wyniku wzięcia udziału w rekrutacji do niej. Miała ona miejsce w lutym 2022 roku, a Mike swoją rozmowę kwalifikacyjną przeszedł 11 lutego. Przeprowadzali ją Kapitan Gregory Montanha i Oficer Mia Clark. Interesuje się żeglarstwem, a dorywczo, poza innymi zajęciami, lubi wyskoczyć sobie na luźny wypadzik na rowerze. Z jego pozytywnych cech - jest sumienny i zdyscyplinowany, umie się podporządkować panującym zasadom i wie, że jest to bardzo istotne w pracy funkcjonariusza - w końcu obowiązuje go rygor. Wśród negatywnych cech wymienia swoją drobną rozrzutność co do wydawania pieniędzy, ponadto uważa się za pracoholika, twierdzi, że to, że zbyt dużo pracuje może utrudnić mu znalezienie w przyszłości jakiejś partnerki, którą chciałby posiadać, boi się, że mogłoby to być problematyczne przez to, że dużo czasu spędzałby w pracy. Chciałby, żeby jego przyszła żona była piękną kobietą, jednakże trudno mu wybrać swój ideał wśród np. celebrytów, chciałby znaleźć osobę stonowaną, z którą mógłby porozmawiać na każdy temat, zdecydowanie szuka stałego związku i kobiety, z którą mógłby spędzić całe swoje życie. Nie spotkał jednakże jeszcze tej jedynej i wciąż jej szuka, żadna z jego aktualnych partnerek nie spełniła jego oczekiwań. Mógłby ją jednak poderwać słowami "Hej, mała, bucik Ci się rozpierdala."

Po pozytywnym zaopiniowaniu go przez osoby przeprowadzające jego rozmowę kwalifikacyjną, został przyjęty na trwającą pięć dni akademię policyjną, będącą drugim, i zarazem ostatnim etapem rekrutacji do policji. Rolly został przydzielony do grupy piątej, pomarańczowej jako rekrut z numerem 85, jego FTO Commanderem został Porucznik Lincoln Theron, a FTO Oficerowie Bazylius Kwiekus i Tommy Nelson. Mike zebrał bardzo pozytywne opinie podczas całej akademii i udało mu się ją ukończyć. Do policji nie został jednak przyjęty, a jego nazwisko zostało jednak wpisane na listę rezerwową. 26 marca 2022 roku usłyszał, że jednak otrzyma swoją szansę w Los Santos Police Department i został Kadetem. Otrzymał odznakę o numerze 511.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia.

Cytaty

  • "Hej, mała, bucik Ci się rozpierdala." (przykładowy tekst na podryw, który miał powiedzieć w trakcie rekrutacji)

Ciekawostki

  • Podczas swojej rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał za zadanie poderwać Montanhę… Kapitan udawał wówczas pracownicę kawiarni.

LSPD

Advertisement