5city Wiki
Advertisement

Mocna 60 - Bimbrownia w Los Santos.

Ogólny opis

Mocna 60 to Bimbrownia, która w mieście Los Santos działa od niedawna. Jest prowadzona przez Szefa Los Santos Police Department, Juana Pisicelę oraz Szefową warsztatu CarZone, Sonię Torreto. Zaopatrza ona sklepy w całym mieście, jak i wielu mieszkańców miasta w najlepszy bimber, produkowany jedynie w tym miejscu.

Pomysł na założenie Bimbrowni zrodził się w głowie Pisiceli już dawno temu, mógł go zrealizować jednak dopiero po zamknięciu swojego wcześniejszego biznesu, warsztatu Dychy, której nie udało mu się odmienić tak, jak by sobie tego życzył. Sonia pomogła z kolei rozpisać "Jankowi" cały biznesplan, a także wybierała miejsce, w którym firma będzie się mieścić. Remont starego, nieużywanego budynku okazał się być bardzo długi i żmudny - trwał kilka tygodni. Kierownikiem Bimbrowni jest Lucas Wood - dobry znajomy i współpracownik Juana Pisiceli, dawniej pracownik CarZone i Dychy.

Udziały w firmie prezentują się następująco:

  • Juan Pablo Pisicela: 95%
  • Sonia Torreto: 5%.

Galeria

Ciekawostki

  • Nazwę "Mocna 60" Juan Pisicela wymyślił podczas jednego ze swoich patroli w "Owocowy Piątek", kiedy to przemierzał ulice miasta wraz ze swoimi przyjaciółmi z nieoficjalnej jednostki KONGO.
  • Był właścicielem podobnego biznesu również we wcześniej zamieszkiwanym przez siebie mieście. Tam poznał Lucasa Wooda i zatrudnił go jako kierownika, który miał zajmować się firmą. Od tego czasu nazywa go Kierownikiem, a jego właściwego imienia praktycznie nie używa.
  • "Mocna 60" dysponuje 30 transportowymi minibusami z logiem firmy. Rozwożą one bimber do najodleglejszych zakątków miasta.
  • Na jednej ze ścian bimbrowni jest kod QR, który po zeskanowaniu przekierowuje do piosenki "Wódko Ma"
Advertisement