5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Morgan Stone to postać, którą odgrywa Coen_TV

Ogólny opis

Morgan Stone jest funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department, dla którego nie jest to pierwsza praca w tej roli. Zebrał już doświadczenie w kilku swoich poprzednich jednostkach, przez co nie boi się wyrażać zdania na temat policyjnych procedur, sposobów postępowania z aresztowanymi czy samego funkcjonowania jednostki policji. W LSPD służy od kilku miesięcy, rozpoczynając swoją przygodę z departamentem od stawienia się na komendę Mission Row w celu przejścia rekrutacji. Była ona w jego przypadku jedynie formalnością, i już po kilku dniach zobaczył swoje nazwisko na liście osób przyjętych do policji. Po dość długim okresie oczekiwania na akademię policyjną, w końcu mógł wziąć w niej udział i zaprezentować, czego już nauczył się do tej pory (lub co potrafił wcześniej). Po jej zakończeniu został oficjalnie przyjęty do jednostki i od tej pory jest pełnoprawnym funkcjonariuszem policji. Otrzymał stopień kadeta i 84 numer odznaki.

Morgan od początku wyróżniał się z grona przyjętych razem z nim do pracy kadetów - dobrze potrafił komunikować się za pomocą radia (chociaż trochę problemów sprawiało mu nauczenie się położenia i nazewnictwa popularnych miejsc w mieście i poza nim), okazał się być także nienajgorszym kierowcą. Stara się zresztą o swoje własne SEU na dłuższy okres czasu, ponieważ chciałby się sprawdzić jako kierowca w jakiejś innej roli, niż jedynie jednostki zastawowej. Szybko otrzymał w pełni zasłużony awans na stopień Oficera I Stopnia. Wówczas odnalazł dla siebie nową rolę w jednostce - zajął się przyszłymi kadetami, śmiejąc się czasem, że "prowadzi przedszkole". Przekazywał im swoją wiedzę i doświadczenie, oraz pomagał stawiać pierwsze kroki w policji, tym samym przygotowując ich do szkoleń oraz czekającego ich później egzaminu. Sam takowego nie przechodził, ponieważ zmiana ta weszła przy kolejnej rekrutacji do LSPD. High Command bardzo doceniał pracę Stone'a z kadetami, dzięki czemu dostawał on kolejne awanse (obecnie jest już Oficerem III+1 Stopnia i ma coraz większy autorytet w jednostce), postanowiło oficjalnie przydzielić mu także rolę szkoleniowca dla przyszłych kadetów. Zachęcony tym wyróżnieniem Morgan zaczął prowadzić obszerne notatki na temat każdego z jego "podopiecznych", a inni kadeci zgłaszali się do niego po dodatkowe "lekcje".

Morgan znalazł się wśród kilku funkcjonariuszy, którzy zdecydowali się na przejście do nowej jednostki po tym, jak po 6 miesiącach ich szycia, na komendę Mission Row przyjechały nowe mundury. Wybrał przynależność do jednostki State Police i otrzymał 204 numer odznaki. Przed tą zmianą przysługiwał mu numer 418.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

  • "Co, wy chcecie, żebyśmy przyjeżdżali? Co? Wam jest potrzebny cyrk ze zwierzętami?"
  • "Kupiłem szampana." (100 napad)
  • "204, rozpoczynam 80 za fioletowym trackerem… i Passat mnie pituje!"
  • "Ale zastanów się, czy psowi chcesz życzyć Wszystkiego Najlepszego." (jak ktoś mu składał życzenia urodzinowe)
  • "Impostorze, szyszkarzu jeden!" (do Kenjiego Toyody)
  • "Ty, Ciebie już rozjechali, czy tylko czekasz na ten moment?" (do Dantego Capeli leżącego pod Mustangiem)
  • "Babo, bo ja Cię zaraz przepchnę, kurwa."
  • "Mój stopień to Oficer III+1, albo Oficer Matematyk, bo nie może być Oficer IV, albo po prostu Sierżant."

Ciekawostki

  • Morgan Stone to funkcjonariusz, który zasłynął głównie ze swojej pomocy kadetom - stał się ich "mamką", prowadzącą swoiste "przedszkole" dla nich. W LSPD zajmuje się nauczaniem kadetów tego, jak powinna wyglądać ich służba, prowadzi obszerne notatki na temat każdego z nich, a od niedawna oficjalnie zalicza się do grona ich szkoleniowców.
  • Jego awans na stopień Oficera III+1 Stopnia został odwleczony w czasie przez High Command, chociaż już dawno chcieli mu go dać. Morgan miał jednak przez pewien okres czasu problemy ze swoją aktywnością na służbie, a kiedy znów zaczął być brany pod uwagę w kontekście awansu, zawalił sprawą bardzo słabą radiówką z helikoptera.
  • Został wysłany do więzienia na 80 miesięcy przez nierozgarniętego kadeta, który przypadkowo wpisał w tablecie jego numer dowodu, zamiast numeru dowodu przestępcy, którym zajmował się w celi.

LSPD

Advertisement