5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Nicole Montanha to postać, którą odgrywa Nayaax.

Ogólny opis

Nicole Montanha to młoda, osiemnastoletnia kobieta, która przybyła do Los Santos w poszukiwaniu swojego ojca, Gregory'ego Montanhy. Do przeprowadzki do stolicy stanu San Andreas namawiała ją także jej matka, Rebecca, która chciała, by jej córka została policjantką. Pomysł ten poparł również jej ojciec, jednak sama Nicole waha się - nie jest przekonana, czy chce się tym zajmować w życiu, a poznani na CarZone mechanicy namawiają ją do dołączenia do półświatku przestępczego, co dość mocno ją kręci. Jako że w Los Santos pojawiła się dzień po swoich 18 urodzinach, otrzymała od ojca prezent - własny samochód.

Nicole wyraziła chęć dołączenia do LSPD, jednakże napotkany na komendzie Capela szybko ostudził jej zapały - rekrutacja będzie otwarta prawdopodobnie dopiero pod koniec stycznia, więc musi poczekać kilkanaście dni. Gregory i reszta policji już zastanawia się, z kim z policji by ją zeswatać, ponieważ dziewczyna wpadła w oko Davidowi Sausageino. Poznała już swojego brata, Alexa, a także aktualną partnerkę ojca, Mię Clark, jednak ta druga nie zyskała jej sympatii, ponieważ "zabrała jej ojca". Nie polubiła również Jacoba Potato, który nie chciał wpuścić jej na komendę, zaprzyjaźniła się z kolei z przyjaciółką swojego ojca, Sussane Lyse. Za ulubionego "wujka" na komendzie uważa Pisicelę. Nicole zaczęła jeździć na patrole z ojcem w roli ride alonga, ucząc się fachu funkcjonariusza policji.

Kilka chwil po poznaniu przez dziewczynę Pastora (które nastąpiło podczas zatrzymania go), pojawił się na twiterze post, w którym Erwin oferował kilka milionów za jej głowę. Młoda Montanha była akurat wtedy na patrolu z ojcem, Sussane oraz Mią, którzy byli atakowani przez kilka aut i obstrzeliwani. Wśród policji pojawiło się poruszenie, aby zadbać o jej bezpieczeństwo. W końcu sprawę załatwił Dante Capela, który zadzwonił do Pastora, w celu jej wyjaśnienia. Po tym telefonie, duchowny odwołał swoją ofertę twierdząc, że to był tylko niewinny żart. Po sobotnim (08.01) kodzie 8 High Command oznajmiło Gregory'emu, że Nicole nie powinna dalej chodzić w policyjnej kamizelce i jeździć z nim na patrole, dlatego ojciec ma podjąć jakieś działania i porozmawiać z córką.

Nicole zgłosiła się na akademię policyjną, na której to trafiła do grupy żółtej, prowadzonej przez Dantego Capelę. Pomimo trudności związanych z prowadzeniem płynnej i dokładnej komunikacji radiowej, postanowiono dać jej szansę w LSPD i 20 lutego 2022 roku oficjalnie dołączyła do jednostki. Przyjęła stopień kadeta i 513 numer odznaki. Jej przygoda z jednostką nie trwała jednak długo - za całkowity brak aktywności została wydalona z jednostki niecały miesiąc po przyjęciu.

Galeria

Fan arty

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Co to jest listwa, tato?"
  • "Przynajmniej Pan się zna na modzie, nie to co mój stary."
  • "Jesteś szmatą." (do swojego ojca)
  • "Ja jestem hotówą, Ty musisz się ogrzewać." (też do swojego ojca)
  • "To, że mój stary jest beznadziejny, nie znaczy, że ja też."
  • "Tato a wiesz ze seksualność jest dziedziczna?"
  • "Bo ja ogólnie jestem bi i lubię albo takich sweet gamerów, albo takie hot mommy." (o swojej orientacji)
  • "Ale mam hot brata." (o Alexie)
  • "Zostawiłeś mnie i mamę dla jakiejś pindy." (o Mii)
  • "Nie no, co Ty, tato, no weź się, tato."
  • "Tato czy Ty jesteś skorumpowany?"
  • "Ale masz bajcepsy, stary!" (opatrując rannego po strzelaninie)
  • "Nauczysz mnie Montanhowskiej bajery?"
  • "Muszę pokazać mojej kochance, to znaczy koleżance."
  • "Tato, nie zdejmuj gaci!"

Ciekawostki

  • Jednym z jej ulubionych zajęć jest dissowanie swojego ojca.
  • Oddała krew biorąc udział w akcji krwiodawca.
  • Określa się jako osobę biseksualną.
  • Kontakty zapisuje tak jak jej ojciec - "fajnadupcia".
  • Kręci z medyczką, mechaniczką Rosalką oraz Maddie z landrynek.
  • Mię Clark nazywa swoją prywatną Rihanną lub Angeliną Jolie.
  • Lubi "hot mamuśki".
  • Chce zostać jedyną przyjaciółką Capeli, ale ten jej nie lubi.

LSPD

Advertisement