5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Noah Winston to postać, którą odgrywa Poostaczek.

Ogólny opis

Noah Winston urodził się w mieście Montgomery w Stanach Zjednoczonych. Nie pochodził z ubogiej rodziny, jest jedynakiem Franka oraz Judith. W wieku 6 lat ojciec zarażał syna do samochodów, czego wynikiem jest jego aktualny zawód. Uwielbia samochody japońskie, w późniejszym czasie pomagał ojcu w jego własnym warsztacie Winston Motorsports, jest także niezłym kierowcą. Jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym a on sam wybrał drogę małego przestępcy. Z początku wdał się w ekipę na czele z Ronaldem Harrisonem pod pseudonimem "Świstak", Sam w późniejszym czasie przedstawił się im jako Michael Frost. Zajmowali się oni kradzieżą pojazdów, napadami na sklepy i sprzedażą narkotyków. W późniejszym czasie wykonali napad na bank który okazał się połowicznie udany, bo co prawda udało im się uciec policji, natomiast Harrison nie przeżył poprzez wykrwawienie się po postrzale od jednego z członków organizacji SWAT. Przy pomocy pieniędzy z napadu udało mu się uciec z rąk reszty członków organizacji (ponieważ żyli w przekonaniu że to Noah zabił Harrisona aby przejąć łup) uciekł do Los Santos oraz wykonał lekką operację plastyczną, aby mieć pewność że starzy wspólnicy go nie znajdą. Aktualnie żyje dość spokojnie wykonując małe przestępstwa w postaci kradzieży pojazdów oraz sprzedaży broni czy narkotyków.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

  • Annis Elegy Retro
  • Annis Savestra
  • Ubermacht Rebla
  • Declasse Rhapsody
  • Taxi
  • BIMX
  • BF Surfer

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement