5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Olivia Larsen to postać, którą odgrywa xAnulaa.

Ogólny opis

Olivia Larsen jest dwudziestopięcioletnią mieszkanką Los Santos, która dnia 12 lutego 2022 roku pojawiła się na komendzie Mission Row w celu wzięcia udziału w rekrutacji do lokalnego departamentu policji. Pracując jako funkcjonariuszka policji oferuje swoje posłuszeństwo wyższym rangom, sumienne wykonywanie powierzonych jej obowiązków, a jej celem w pracy jest ograniczanie szerzącej się w mieście przestępczości. Jest osobą, która szybko uczy się wielu rzeczy, a nowe wyzwania, którym stawia czoła, nie są dla niej problemem, ponieważ lubi się ich podejmować. Uważa także, że potrafi się dostosować do danej sytuacji i okoliczności, w jakich się znajdzie, a także łatwo zaadaptować do warunków, w których przychodzi jej pracować.

Olivia należy do osób, dla których przyznanie się do popełnionego błędu nie stanowi większego problemu, co nie jest rzeczą oczywistą dla wszystkich funkcjonariuszy służących w Los Santos Police Department. Uważa ona, że popełniony błąd zawsze można poprawić, a zaakceptowanie go nie przyniesie jej ujmy na honorze, bo w końcu każdy jest tylko człowiekiem i ma prawo się w czymś pomylić. Opisuje siebie jako zorganizowaną, potrafiącą szybko przejść do działania, natomiast za jedną ze swoich wad postrzega to, że jest osobą zbyt ugodową, przy czym zdaje sobie sprawę, że policjant nie zawsze może taki być i często musi postawić na swoim przy interakcji z inną osobą, Do jej zainteresowań należy między innymi sport, a zwłaszcza siatkówka, którą trenowała w dużych ilościach w młodszym wieku, obecnie nadal lubi czasem w wolnym czasie gdzieś wyskoczyć w celu pogrania w nią.

Larsen zakwalifikowała się do kolejnego etapu rekrutacji, a więc pięciodniowej akademii policyjnej dla wszystkich rekrutów chcących dołączyć między szeregi LSPD. Trafiła ona jako rekrutka z numerem 37 do grupy żółtej, gdzie jej FTO Commanderem był Capela, a wspomagali go Thomas Shelby, Hank Over i Lance Trench. Zebrała podczas niej dużo pozytywnych opinii, przez co opiekunowie jej grupy uznali, że jest ona osobą godną zostania funkcjonariuszem policji. Tak też się stało i dnia 20 lutego 2022 roku Olivia usłyszała swoje nazwisko wyczytane z listy, a co za tym idzie, została oficjalnie przyjęta do policji na stopień Kadeta. W gabinecie Szefa Policji odebrała odznakę o numerze 509.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Jedziemy na ćpuna!" - gdy reaguje na 10-30B

Ciekawostki

  • Jedynym minusem otrzymanym przez nią w trakcie akademii był ten otrzymany podczas szkolenia medycznego, zasugerowany przez Cezarego Wieczorka. Prawdopodobnie nie został on nawet uwzględniony w końcowej ocenie.
  • Jest bliźniaczo podobna do Eleny Lovato, z którą "dziwnym trafem" odbyła swój pierwszy patrol jako kadetka.

LSPD

Advertisement