5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Pablo Rodrigez jest postacią odgrywaną przez PabloOficjalny.

Ogólny opis

Do uzupełnienia

Prowadzenie Vanilla Unicorn 2K20-2K21 / WyspaRP/5city

Zrealizowany pomysł | Vanilla Unicorn WyspaRP - 2k20/2k21 W okolicy listopada/grudnia 2020 roku. Pablo Rodrigez, Spadino Panacletti oraz Giorgio Ulani założyli Klub Striptiz "Vanilla Unicorn". Przeprowadzili 3-4 wielkie imprezy dobrze zorganizowane oraz rozplanowane. Po paru imprezach zauważyli że klub się nie zwraca i z każdą imprezą były coraz większe wydatki a mniejsze zarobki. Po 2 imprezie jeden z wspólników odpuścił, Pablo też mniej interesował się klubem i pozostał tylko Spadino.

Pomysł | Vanilla Unicorn 5city - 2k21 W nowym mieście ponownie trójka wspólników Pablo Rodrigez, Spadino Panacletti oraz Giorgio Ulani chciała stworzyć ten sam klub ale zorganizowany i wykonany 2x lepiej, niestety Pablo nie dożył nawet pierwszych spotkań na temat prowadzenia klubu. Pozostali Spadino Panacletti oraz Giorgio Ulani po śmierci Pabla nie postanowili odpuścić i pomysł nie przepadł.

"Śmierć" Pabla Rodrigeza

Zatrzymanie Pabla W czwartek 12 sierpnia 2021 r. funkcjonariusze Los Santos Police Departament próbowali zatrzymać na pobocze białego Cognoscenti, w którym przebywał poszukiwany Listem Gończym - Pablo Rodrigez. Auto nie zatrzymało się do kontroli i uciekało przed policją około 15 minut. Podczas manewru ,"Box" Pablo wyciągnął broń palną i z samochodu postrzelił siedzącego w radiowozie funkcjonariusza Mati Speedurko. Policja rozstrzelała Pabla na miejscu. Pablo potwierdził, że zrobił to z premedytacją, ale postrzelonym miał być Juan Pisicela.

Rozprawa: Podczas rozprawy Pablo potwierdził, że był świadomy konsekwencji prawnych i dopóki żyje Juan Pisicela, nie zaznałby spokoju. W skrócie: zabiłby go, a jego głowę powiesiłby przed komendą.

Wyrok: Sędzia główny Justin Case wraz z prokuraturą w piątek, 13 sierpnia 2021 r, uznali Pablo Rodrigeza winnym zarzucanych mu czynów oraz skazał go na karę śmierci poprzez rozstrzelanie. Znacząco zaważyło nad wyrokiem brak ukazania skruchy, bądź zmiany ~ cyt "Dopóki żyje, Pisicela nie zazna spokoju. Znajdę go i go zabiję."

Wyrok "śmierci" Pabla Rodrigeza

Wykonany został przez funkcjonariuszy LSPD na czele z Pisicelą - rozstrzelano go. Na wyrok śmierci zezwolił Justin Case. EMS stwierdziło zgon Pabla na miejscu.

Upozorowanie Śmierci Pabla Rodrigeza

Śmierć Pabla upozorował Justin Case wraz z Pisicelą.

Powiązania

  • Spadino Panacletti - Wspólnik, przyjaciel.
  • Giorgio Ulanii - Wspołnik, przyjaciel.
  • Gustavo Rodrigez - Brat Pabla, do którego się nie przyznaje, ponieważ jest policjantem.
  • Eduardo Rodrigez - Wtyka Pabla w kolumbijskim kartelu, na polecenie Pabla podawał się za jego syna w Los Santos. Zabity z rąk Pabla ponieważ był jego dłużnikiem i jego życie było w jego rękach. Jakby przeżył, wróciłby do Kolumbii gdzie poprzez tortury byłaby szansa 50/50 by ujawnił informacje na temat Pabla.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement