5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Patt Ology jest postacią odgrywaną przez paprycjuszek_.

Ogólny opis

Młodość

Patt Ology (a tak naprawdę Patt Milosevich, Ology nadali mu w wojsku) urodził się 18-06-1991 w Kosowie, ojciec Albańczyk, matka Serbka. Kiedy miał 7 lat wybuchła wojna domowa, w wyniku której stracił ojca. Patt sam musiał wtedy stanąć na wysokości zadania i w młodym wieku zostać głową rodziny. Wtedy też po raz pierwszy musiał sięgnąć po broń, karabin ojca. Jego dom został najechany, a życie jego oraz matki było zagrożone. 7 latek złapał za broń, tak ciężką dla niego, że ledwo trzymał ją w rękach. Oddał serie w stronę napastników. Cudem ranił jednego z nich, co doprowadziło do paniki, a napastnicy wycofali się w strachu. Od tamtej pory wszystko się zmieniło, Patt z każdym dniem ryzykował życie by zapewnić matce pożywienie oraz bezpieczeństwo. Z wiekiem wstąpił do lokalnej grupy, której celem było zapewnienie miejscowym bezpieczeństwa. Z czasem dorobił się zaufania i stopniowo piął się w hierarchii, aż został prawą ręką Szefa. W grupie często musiał decydować o losach społeczności, kto dzisiaj zje, kto nie, a nawet komu dzisiaj będzie trzeba odebrać życie. W wieku 15 lat dowodził 20 ludźmi, którzy musieli bronić swoich i pozbywać się zagrożenia. W 2009 roku kiedy Patt skończył 18 lat dołączył do armii. Ze względu na swoją przeszłość został przydzielony do oddziału do zadań specjalnych.

Wojsko i teraźniejszość

W wojsku Patt zaczął szpiegować, infiltrować, a nawet zabijać niewinnych, których uważał za zagrożenie (tego akurat, póki co, nie był jeszcze świadomy). W 2011 roku dostał zadanie specjalne - 1 dom, 2 uzbrojonych ludzi - cel prosty, a Patt doskonale przeszkolony. Wszedł do domu, zlokalizował cele i oddał strzały - huk, błysk... Cisza... Płacz dziecka. 2 latek skulony w rogu pokoju patrzący na upadające ciała jego rodziców. Patt zrozumiał co zrobił, zrobił coś przed czym miał bronić, zabił dwoje ludzi - uzbrojonych, bo bali się o życie i chcieli się obronić, obronić dziecko. Szybko przypomniał sobie swoje dzieciństwo kiedy to on bronił matki, ten 2 latek nie mógł obronić swoich rodziców... dla Patta to był koniec. Postanowił, że weźmie młodego i wychowa u matki jako swojego brata, zapewni mu spokój i odda część życia które mu odebrał. Z czasem zdecydował, że wyleci do stanów by zarobić i wyciągnąć brata ze strefy wiecznego zagrożenia. W międzyczasie matka zmarła i bracia zostali sami, ale dali sobie radę. Patt dalej był w armii ale lokalnej, znów miał jasny umysł i tylko jeden cel - bezpieczeństwo. Teraz nadszedł czas - szybki bilet na wyspę, praca i ściągnięcie brata... Tak oto Patt wylądował i zaczął pisać swoją historię na nowo.

Losy Patta w Los Santos

Galeria

Pojazdy

  • Coil Raiden
  • Schyster Deviant
  • Taxi

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement