5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Paul Snitch to postać, którą odgrywa LiLqki.

Ogólny opis

Paul Snitch jest młodym funkcjonariuszem policji pochodzącym z Wielkiej Brytanii. Po przyjeździe do Los Santos postanowił dołączyć do miejscowej jednostki policji. Udał się na komendę Mission Row w celu wzięcia udziału w rekrutacji do Los Santos Police Department, która to rekrutacja przebiegła pomyślnie. Paul został przyjęty na okres próbny w roli rekruta, a po stawieniu się na akademii policyjnej, przyjął stopień kadeta oraz 515 numer odznaki. Jego szkoleniowcem został Alex Montanha, który nie przeprowadził mu jednak żadnych szkoleń, twierdząc, że Snitch wszystko potrafi i te szkolenia są mu zbędne, zaznaczył jednak w swoich notatkach, że kadet jest gotowy do egzaminu. Egzaminatorem Paula okazał się być ojciec Alexa, Gregory Montanha, a przeprowadzany przez niego egzamin był bardzo trudny i drobiazgowy, Snitch zdał go jednak bez większych problemów, otrzymał stopień Oficera I Stopnia i odznakę o numerze 432.

Po zdaniu swojego egzaminu, Paul błyskawicznie został "wyłuskany" przez Montanhę do dowodzonej przez niego jednostki specjalnej SWAT, ponieważ wcześniej już nie raz udowodnił, że ma wszelkie predyspozycje do tego, by się w niej znaleźć - dobre przygotowanie taktyczne, nieprzeciętne umiejętności strzeleckie, zdolność kierowania pojazdami, a także, co już jest mniej istotne - donośny głos i umiejętność głośnego krzyczenia. Ponadto, zdaniem wielu funkcjonariuszy, jest "poczuty jak Grzechu", dlatego też potrafi się z nim dobrze dogadywać na akcji. Snitch realizuje się w SWATcie do dziś i często bierze udział w trudnych akcjach tej jednostki, ponieważ na służbie jest praktycznie zawsze. Nie jest dla niego większym problemem wyrobienie 80 godzin tygodniowo, a kiedy przekroczył barierę 100 - uznano go za jakiegoś cyborga, lub psychicznie chorego.

Paul błyskawicznie zaliczał kolejne awanse i był już Oficerem III Stopnia, jednakże w jego policyjnej karierze przydarzył się pewien zgrzyt - zbyt bardzo napalił się na świąteczny event ze zbieraniem prezentów i posunął się do korupcji - za prezenty odpuszczał aresztowanie ludziom przyłapanym na rabunku mieszkań. Taka postawa została w zdecydowany sposób potępiona przez High Command, skutkiem czego Snitch otrzymał kilkudniowe zawieszenie w pełnieniu swojej służby oraz został zdegradowany o jeden stopień.

Paul Snitch udziela się dużo i często podczas porannej zmiany i kiedy zostaje na wieczornej, to właśnie on najczęściej zdaje pozostałym funkcjonariuszom raport z tego, co działo się we wcześniejszych godzinach. Jako, że jest niezłym kierowcą, otrzymał od Pisiceli na własność policyjnego Sultana, którym złapał już niejednego uciekiniera.

Pomimo krótkiego pobytu w Los Santos, Snitch ma w nim już dość bogatą historię miłosną. Początkowo próbował poderwać swoją koleżankę z pracy, Mię Clark i zaprosił ją na herbatę, jednakże dziewczyna nie odpowiedziała na jego starania. Wkrótce zaczął umawiać się z Rachel Better, z którą niedługo później się związał, jednakże miłość ta nie przetrwała zbyt długo. Następnie związał się z wiecznie szukającą atencji wśród funkcjonariuszy LSPD mechaniczką DychaMotorsports, Angelą Parker, związek ten zakończył się tragiczną śmiercią dziewczyny dnia 25.12.2021.

Galeria

FanArty

Pojazdy

  • Lampadati Tropos Rallye - F4RVP268
  • BIMX - C0XLS100
  • Sultan MK2 - X8ARU155
  • Chevrolet Corvette (policyjny) - Y4HWG466
  • Ford Crown Victoria - C2XMH805

Cytaty

  • "Wiewiórki drzwi odgryzły."
  • "Ja jestem filozofem."
  • "Pier*olenie o Chopinie."
  • "Ja mam nadzieję, że sku*wysyny jak jutro rano wstaną, to małym paluszkiem w kant szafki ku*wa wypie*dolą."
  • "Aaaaaa, Ty jesteś poszukiwany wariacie, świrze muchomorze."
  • "Czekaj, z mojego wykresu tutaj wynika, że pacjent choruje na popie*dolenie."
  • "Go to nie boli, on to pie*doli."
  • "Kup se ręce."
  • "Oooo kuzynie, sku*wysynie pie*dolony! Czemu do mnie strzelasz?"
  • "Ogień z ku*wami."
  • "Zobaczysz gdzie gumisie skaczą tam i siam ku*wa."
  • "Ktoś tam morde drze. CO CHCESZ KU*WA?"
  • "To jest jakiś yamakasi ku*wa. Ej on ma jakieś dłuższe ręce! Ja nie mogę! Ku*wa no nie mogę! Za niski jestem. Pierdole Ku*wa!"
  • "O ku*wa, kto to zrobił? O NIE! No i ch*j leca. Dobrze, że jestem wyszkolonym SWAT'owcem. OJ! Alex lina sie zerwała!"
  • "Co za czosnek jebany! hahahaha"
  • "Typiara do mnie dzwoni z jakąś reklamą. Mówi że coś tam mam do odebrania. Pyta: jakie imię wpisać? - Damian. Imię osoby zaprzyjaźnionej? - Patryk. Ma pan 40 lat? - nie. A to pan nie może."
  • "Trzymaj się mebli, żeby cię nie je*li"
  • "Aaaa ku*wa, ciężkie życie policjanta. Je*anie w dupę od rańca"
  • "Raz do dupy, raz do ryja" - przekształcone przysłowie "Raz na wozie, raz pod wozem"
  • "Ty, bo chłop, co jedzie w tej Vectrze do mnie zadzwonił i daje mi komunikację radiową przez telefon. I mówi, że jedzie u1 za motocyklistą" - w trakcie pościgu za Vasquezem Sindacco.
  • "No ja ku*wa jestem komandosem not gonna lie"
  • "Cześć, to ja"
  • "[...] No niestety, no przegrałem batalię, no tak mi pokiereszował kamizelkę, którą z resztą Stasiu już ode mnie zabrał, tak pokiereszował, że jest niestety do wyrzucenia. Trzeba kupić nową. Trzeba znowu szyć, bo ja to na miarę, bo wie pani, no nikt nie ma na komendzie 1,70m tak jak ja i to problemy są ku*wa z tymi kamizelkami, bo wszystkie za duże na mnie są i ja mam takie specjalne na miarę. Nie dość, że 1,70m to jeszcze masywny chłopak jestem i to ciężko taką dobrać, nie ma takich rozmiarów."

Ciekawostki

  • Jest funkcjonariuszem, do którego należy obecny rekord godzin spędzonych na służbie w ciągu tygodnia.
  • Napisał dla Rachel Better wiersz, po którym zgodziła się ona być jego dziewczyną.
  • Wraz z Chasem McQueen'em należy do nieoficjalnej jednostki "PYRRA"

LSPD

Advertisement