5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Paulo Petro jest postacią odgrywaną przez sejmmc.

Ogólny opis

Urodził się w kochającej rodzinie w mieście Los Angeles pod koniec lat 90tych. Jego mama była barmanką, a tata mechanikiem w pobliskim warsztacie, w wolnych chwilach majsterkował przy swoim motocyklu. Paulo miał również brata o imieniu Rafael, który nie podzielał pasji ojca, bardziej interesowały go pojazdy czterokołowe. Bracia nie mieli zbyt dobrego kontaktu, z powodu dużej różnicy wieku, kolejnym z powodów był brak wspólnych zainteresowań. Dorastający chłopak coraz bardziej chciał iść w ślady pasji ojca. Marzyło mu się, że jak będzie dorosły będzie posiadał własny motocykl przy którym jak ojciec będzie mógł majsterkować. Gdy trochę podrósł zaczął pomagać ojcu w wolnych chwilach przy motocyklu. Na 12 urodziny chłopaka rodzice postanowili zakupić stary motocykl, który wraz z tatą miał go odrestaurować.  Gdy chłopak zobaczył prezent popłakał się ze szczęścia. Z małą pomocą ojca zaczął dopieszczać jednoślad, a gdy nadszedł finalny dzień chłopak chciał pochwalić się przed rówieśnikami swoim nowym pojazdem, lecz reakcja była zupełnie inna -dzieci wyśmiały chłopaka oraz zaczęli niszczyć motocykl. Na twarzy chłopaka pojawiło się rozczarowanie. Jego hobby nie zostało docenione przez rówieśników. Gdy następnego dnia przyszedł do szkoły, jeden z dzieciaków zaczął się z niego naśmiewać, coś w nim pękło i uderzył chłopca, któremu natychmiastowo zaczęła lecieć krew z nosa. Nauczycielka, która zobaczyła stan chłopaka wzięła go do pielęgniarki szkolnej, a Paulo został zaprowadzony do dyrektora i wezwano rodziców. Dyrektor podjął decyzję o zawieszeniu chłopaka na tydzień. Rodzice po rozmowie postanowili nie karać młodego buntownika, ponieważ zrozumieli całą sytuację. Niedługo później przyszedł wybór kolejnej szkoły chłopaka, który to kończył właśnie elementary school.

Kolejną szkołą do której poszedł chłopak było middle school. W ramach integracji młodsi uczniowie postanowili zorganizować imprezę. Chłopak pomimo tego, że nie był imprezowiczem postanowił się na nią udać, odbywała się ona w domu jednego z uczniów. Paulo czuł się trochę niezręcznie na samej imprezie, gdyż nikogo tam nie znał. Zauważyła to grupa miejscowych imprezowiczów, którzy postanowili rozkręcić chłopaka. Podeszli do niego i zaproponowali mu jointa. Chłopak na początku nie był pewny, ale po dłuższych namowach postanowił spróbować i spodobało mu się to. Ta impreza dała początek nowej znajomości. Chłopak zaczął zdobywać nowe znajomości i coraz częściej zaczął imprezować. Imprezowanie to doprowadziło do wciągnięcia się w narkotyki, na które w pewnym momencie zaczęło brakować mu pieniędzy i zaczął od małych kradzieży. Po swoich 18tych urodzinach do domu Paulo zapukało PD, które zatrzymało chłopaka pod zarzutem kradzieży telefonu, który został namierzony za pomocą nadajnika GPS. Paulo był zestresowany całą sytuacją, zaczęły mu się trząść ręce oraz nogi. Przez stres nie docierały do niego polecenia wydawane przez policję. Policja siłą przycisnęła go do ściany. Matka nie wiedząc co się dzieje zaczęła krzyczeć, a ojciec próbował zachować zimną krew i zaczął przekonywać funkcjonariuszy o tym, że syn jest czysty i na pewno to jakaś pomyłka. Policjanci wyprowadzili młodego Paulo z mieszkania, który dalej nie był w stanie sam nic zrobić i pomogli wejść do radiowozu. Został przewieziony na komisariat i usłyszał zarzuty oraz został poinformowany o procedurach, które zostaną wykonane wobec chłopaka, a także o rozprawie, która miała się niebawem odbyć. Następnie został on przeniesiony do aresztu tymczasowego w którym powoli zaczęło do niego docierać co tak naprawdę się stało i co może mu grozić. Po chwili do jego celi wszedł funkcjonariusz, który poinformował go, że przyszedł do niego adwokat. Cały we łzach udał się na rozmowę z mecenasem. Gdy został sam na sam z obrońcą, ten uspokoił go oraz zalecił, aby bez niego nie rozmawiał z funkcjonariuszami, chłopak tylko pokiwał głową, a następnie przeprowadził rozmowę z adwokatem. Chłopak przez swój młody wiek oraz czystą kartotekę otrzymał prace społeczne. Jego postanowieniem miało być zakończenie swojej przygody z ciemną stroną.

Paulo zaczął pracę w warsztacie motocyklowym. Chciał on powrócić do swojej starej pasji, którą przerwało zejście na złą drogę. Pewnego dnia przyszedł klient i zarzucił chłopakowi kradzież rodzinnej pamiątki. Szef postanowił zwolnić chłopaka, gdyż klient był bardzo wpływową osobą w mieście i nie chciał, aby zniszczył reputację warsztatu. Paulo znów przeżywał załamanie oraz powoli tracił nadzieję, że będzie dobrze. Strata pracy przez stare brudy pokazała siwe znaki na jego psychice. Chłopak przez tą sytuację został ponownie bez pracy, a pieniądze zaczęły się powoli kończyć. Widząc sytuację chłopaka starzy znajomi postanowili zaproponować mu pracę - miała polegać na przebijaniu numerów seryjnych oraz sprawdzaniu elektroniki w motocyklu, tak aby policja nie była w stanie go znaleźć oraz w ramach kontroli nie była w stanie udowodnić, że motocykl jest kradziony. Na co dzień warsztat w którym pracował Paulo miał z pozoru być normalnym warsztatem motocyklowym, który zajmuje się naprawami oraz lekkimi ulepszeniami. Chłopak zachęcony łatwymi pieniędzmi oraz swoją sytuacją materialną postanowił podjąć się pracy. Klientami warsztatu byli często motocykliści z miejskiego klubu motocyklowego „The Lost MC”. Gdy przyjeżdżali byli zachwyceni zdolnościami chłopaka. Często, gdy widzieli go na warsztacie podchodzili i zagadywali do niego, szybko znaleźli wspólne tematy oraz złapali dobry kontakt. Jeden z motocyklistów zaproponował wypad na piwo. Paulo słysząc propozycję lekko się uśmiechnął i szybko się zgodził. Panowie spotkali się w pobliskim barze, oczywiście jak to bywa piwo to był początek ich rozmowy. Podczas rozmowy okazało się również, że klub jest partnerem biznesowym ciemnej strony warsztatu. Sam wypad miał być rozmową o stworzeniu kolejnego warsztatu, którego miał być kierownikiem. Chłopak na początku nie chciał się zgodzić, stwierdził że nie podoła zadaniu, ale po dłuższych namowach powiedział, że przemyśli propozycję. Postanowił skonsultować się z przyjacielem, który wciągnął go do biznesu. Podczas rozmowy wspólnie ustalili, że dobrą decyzją będzie przyjęcie propozycji złożonej przez klub.

Następnego dnia Paulo skontaktował się z klubem i przekazał dobre wieści. Paulo otrzymał informację, że za dwa dni o godzinie ósmej rano przyjedzie po niego jeden z członków klubu i zostanie zawieziony na nowe miejsce. Paulo podekscytowany, że jedno z jego marzeń się spełni i będzie posiadał swój warsztat postanowił zadzwonić do rodziców i poinformować ich o całej sytuacji oraz o swojej decyzji. Rodzice nie byli do końca przekonani o słuszności decyzji syna, ale postanowili go wspierać. Po rozmowie z rodzicami spakował najbardziej potrzebne przedmioty. Gdy nadszedł dzień wyjazdu Paulo prawie wcale nie spał. Spojrzał na zegarek i zobaczył, że jest dopiero godzina piąta stwierdził, że nie co marnować dnia. Zestresowany oraz podekscytowany postanowił ubrać się i ostatni raz spojrzeć na miasto. Gdy nastała godzina wyjazdu Paulo już czekał mocno zestresowany i wypatrywał motocyklisty. Gdy nadszedł moment pożegnania się z rodzicami młody mężczyzna popłakał się i oznajmił rodzicom, że będzie tęsknił. Z czasem prowadzenia warsztatu Paulo coraz więcej dowiadywał się o motocyklistach. W pewnym momencie president chapteru postanowił zaproponować mu zostanie jednym z nich. Paulo zaskoczony, na początku nie wiedział co powiedzieć, z uśmiechem na ustach zgodził się i podziękował za szansę. Przez kilka miesięcy działał wraz z klubem, aż nadszedł dzień w którym president wezwał go na rozmowę. Przestraszony Paulo przyszedł bardzo zdenerwowany i zapytał się o co chodzi. President chapteru wyjaśnił mu, że dzwonili z mother chapteru, że poszukują ludzi, którzy mogliby pomóc przy tworzeniu kolejnego chapteru w mieście Los Santos. President stwierdził, że najbardziej odpowiedzialną osobą do tego będzie właśnie Paulo. Został poinformowany, że ma się spakować. Spakował najbardziej potrzebne rzeczy i wsiadł na motocykl, który przypominał mu o ojcu. Udał się do portu, wykupił bilet na rejs, a następnie udał się w podróż do miasta Los Santos.                               

Galeria

Do uzupełnienia

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

  • Dewbauchee Seven-70
  • Taxi
  • BMX
  • BIMX
  • Dinka Blista
  • Vapid Caracara 4x4
  • Karim Sultan Classic (MK2)
  • Wóz taco
  • Seashark

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Paulo Petro w Los Angeles był SGT AT ARMS w klubie LostMC.
Advertisement