5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Peter Purker to postać, którą odgrywa Grendy.

Ogólny opis

Pior jest osobą o niezwykłym poczuciu humoru, podejmuje decyzje spontanicznie. Nie zawsze szala wygranej przechyla się na jego stronę, to pomimo tego, Piotrek bawi się życiem w LS. 2 lutego 2022 roku razem z całą ekipą GSK wyprowadził się do 5Miasta po aferze kajakowej która miała miejsce na Coco Perico.

Peter Purker jest pseudogangsterem, próbującym działać w trudnym przestępczym półświatku wraz ze swoją niezorganizowaną grupą przestępczą której rzekomo przewodzi. W rzeczywistości większość osób z Gangu Spoko Kolesi nie traktuje go jako szefa. Osoby z GSK są dla niego jak bracia na których nie pozwoli pluć, oprócz Dziada. Jest uchodźcą z CoCo Perico, gdzie był prześladowany przez dyrektora tamtejszego Departamentu Policji oraz wujka dyrektora, który był prawą ręką tamtejszej mafii z LFB. Pior jest wspaniałym strzelcem, a jeszcze wybitniejszym kierowcą kaskaderem, samozwańczo lepszym od Carbonary. Niegdyś borykał się z uzależnieniem od hazardu. Zaczęło się od zdrapek, a skończyło się na kostkach i jednorękim bandycie na kasynie. Na szczęście aktualny przewiew w szafkach nie pozwala mu na bezmyślne trwonienie pieniędzy. Swoją przygodę w świecie przestępców i szumowiń zaczynał pomagając recydywistom uciekać z miejsc strzelanin, tak właśnie poznał Nasira Caranze.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

- "-Znasz ten skok?"

Ciekawkostki

Majciarz, dobrze sie ubiera, fanatyk seata i słuchacz White Widow

Powiązania

- Jacob Soul - Duh - przyszywany syn Piora.

Advertisement