5city Wiki
Advertisement

Firma wielobranżowa ROMservice

Opis

"Zarejestrowaliśmy firmę w 2019 r. Działamy na rynku od 2020 r. kiedy to zaczęliśmy od sprzedaży markowych perfum.

Po dużym sukcesie na rynku kosmetyków rozwinęliśmy działalność w stronę fryzjerstwa. Wielu zadowolonych klientów w całym Los Santos potwierdza, że najważniejsze dla nas to jakość. Dziś, w odpowiedzi na wymagania rynku, rozpoczynamy naszą działalność w sektorze budownictwa: remonty, wykończenia.

W grupie znajdują się wyspecjalizowani pracownicy, którzy bardzo dobrze znają swój fach i z zaangażowaniem podejmują stawiane przed nimi zadania. Oprócz doświadczenia posiadamy dużą wiedzę i praktykę, służymy również radą w doborze materiałów i zagospodarowaniu przestrzeni.

Nasi klienci to zarówno osoby prywatne, jak i liczne przedsiębiorstwa, które znają nasza fachowość."

Właściciel Organizacji: Tagar Kwiek (FURAZEK)

Zaplanowane działania

Romobus.png

Romobus

"Jesteśmy w trakcie przygotowania firmowego busa!"

Wykonują usługi

Usługi kominiarskie

Zakład świadczy pełen zakres usług kominiarskich dokonywanych wyłącznie przez wykwalifikowanych i doświadczonych kominiarzy posiadających stosowne uprawnienia.

Współpracując z naszą firmą, mają Państwo gwarancję, że wszystkie prace zostaną przeprowadzone sprawnie i profesjonalnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

Usługi fryzjerskie

Prowadzenie mobilnego salonu fryzjerskiego. Projekt zakończył się sukcesem, wiele zadowolonych klientów.

Naprawa alarmów

Wykonanie naprawy wielu systemów alarmowych na terenie Los Santos i Liberty City

Usługi wulkanizacyjne

Przychodzi lato a ty znowu zapomniałeś?

Bieżnik już nie ten?

Na szczęście z pomocą przychodzi ROMservice.

Realizujemy usługi z zakresu wymiany i naprawy opon a także prostowanie felg, wyważanie kół oraz inne usługi wulkanizacyjne. Nasze usługi świadczy profesjonalna kadra pracowników z bogatym doświadczeniem wykorzystująca sprawdzone metody pracy a także najlepsze standardy obsługi klienta. Wychodzimy na przeciw wszelkim oczekiwaniom właścicieli samochodów osobowych, ciężarowych a także pojazdów specjalistycznych.

Oferujemy także kompleksową usługę wymiany wydechu oraz innych części samochodowych wraz z montażem oraz dwuletnią gwarancją. Przy okazji zalegalizujemy twoją gaśnice.

Oprawa Muzyczna

Spełniamy muzyczne marzenia ♪♥♪

Jesteśmy firmą specjalizującą się w oprawie muzycznej ślubów: kościelnych, cywilnych oraz humanistycznych. Realizujemy również oprawę muzyczną eventów oraz koncerty akustyczne. W naszej firmie występują TYLKO zawodowi artyści, co jest gwarancją pięknego brzmienia…

Posiadamy przeogromny repertuar, w którym odnajdzie się każda Para Młoda… ♪♥♪

Wykonane projekty

Vangelico

Prace konserwatorskie i roboty budowlane w jubilerze Vangelico znajdującym się w Los Santos przy ulicy Rockford Hills, Little Portola realizowany będzie w ramach Programu „Konserwacja i rewitalizacja sklepów jubilerskich” w ramach Mechanizmu Finansowego Amerykańskiego Obszaru Gospodarczego 2021-2022

duży

Spektakl obrzędowy „KOLĘDNICY”

Spektakl przedstawia tradycje kolędowania na zamówienie. Co roku 24 grudnia 70% zniżki. Późnym wieczorem przychodzimy do klientów śpiewając kolędy. Dzięki tej usłudze każdy może poczuć się jak w domu rodzinnym. Oferta kierowana dla osób które chcą poczuć ciepły, przytulny klimat świąt bożego narodzenia.

Organizacja wieczoru kawalerskiego

Organizacją wieczoru kawalerskiego zajmuje się przede wszystkim Pan Młody, choć często też obowiązek ten spoczywa na świadku. Czy aby na pewno? ROMservice odchodzi od stereotypów chcesz mieć niespodziankę? Szukasz wrażeń? Nie wiesz gdzie wynająć seksowną koleżankę która wyskoczy z tortu? Z naszą usługą twoje problemy znikają jak Elegy Retro czyli na pierwszym zakręcie.

Pracownicy

Advertisement