5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Rambriendandestoriovieladieristandieganovsolleman Fusherovielopezandiemardianovicollestomariatrigande to postać, którą odgrywał Remsua.

Opis ogólny

Rambriendandestoriovieladieristandieganovsolleman Fusherovielopezandiemardianovicollestomariatrigande był niegdyś funkcjonariuszem Los Santos Police Department. Został przyjęty do jednostki przez ówczesnego Szefa Policji, Dantego Capelę, którego nazywał "Siwym", jednak jawnie go nie lubił i często go poniżał. Otrzymał od niego stopień kadeta i 62 numer odznaki. Jedynym funkcjonariuszem, którego darzył szacunkiem był tak naprawdę Juan Pablo Pisicela, jego najczęstszy towarzysz patroli i nauczyciel w jednostce. "Rambrie" od swojego pierwszego dnia spędzonego na służbie był wyjątkowo krnąbrną osobą - jego ulubionym zajęciem było przebijanie taserem opon w różnych pojazdach, przy czym nie miało dla niego większego znaczenia to, czy były to pojazdy cywilne, czy policyjne. Był bardzo głośnym funkcjonariuszem, który nie bał się wejść w pyskówkę z wyższymi rangą kolegami z pracy.

Pomimo tego, że średnio nadawał się na oficera, i samych obaw Pisiceli o to, że tym awansem zrobi mu krzywdę - High Command po długich rozmowach postanowił awansować go na stopień Oficera I Stopnia. Jak stwierdzili: "Zawsze można go ponownie zdegradować, gdyby coś odwalił". Niestety, faktycznie "odwalił", kilka dni później. Upomniany przez ówczesnego Kapitana III Stopnia, Alexa Montanhę, o to, by zachowywał się, jak funkcjonariuszowi przystoi, poprosił go o okazanie swojej odznaki. Po krótkiej kłótni został przez niego zawieszony w pełnieniu służby funkcjonariusza policji, na co odpowiedział mu... serią strzałów w plecy z pistoletu. Rozwścieczeni funkcjonariusze bez żadnego zawahania wydalili go z jednostki, ponieważ takie zachowanie było absolutnie niedopuszczalne, ponadto wnieśli przeciwko niemu sprawę do sądu w Los Santos. "Rambrie" został skazany, a jego wyrok wynosił 60 miesięcy pozbawienia wolności, odbył go w więzieniu Bolingbroke Penitentiary, ponadto otrzymał 5 tysięcy dolarów grzywny. Dodatkowo został zobowiązany do zapłacenia odszkodowania w takiej samej wysokości na rzecz poszkodowanego Alexa Montanhy, który po całym zdarzeniu przez dłuższy okres czasu dochodził do zdrowia. Po odbyciu wyroku, "Rambie" pojawił się na komendzie, by oddać odznakę oraz sprzęt policyjny, po tym wszystkim słuch o nim zaginął.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Ciekawostki

  • Rambri nosił perukę.
Advertisement