5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Equilibrium (Rick Sanchez) jest postacią odgrywaną przez KenoN_

Ogólny opis

Pojawił się znikąd, zaczął od wysyłania gróźb w filmach do całego miasta, dotyczące wysadzenia całego stanu San Andreas. Pragnął wojny pomiędzy organizacjami, by panował chaos i destrukcja. Wysyłał cytaty po łacinie na Twitterze, grożąc pojedynczym jednostkom. Po porwaniu Kui Chaka wyjawił mu swoją tożsamość, był to jego wnuk, Rick Sanchez. Po naleganiu Włoskiej Mafii na spotkanie z Equilibrium ⁣Spadino Panacletti wbił nóż Kui'owi, Yoshi oraz Equilibrium. Kui, powołując się na kodeks Plagi, postanowił ukarać Ricka najwyższą karą, za mieszanie w biznesie, jaką jest kara śmierci. Dnia 03.08.2021 Kui zabił swojego wnuka Ricka Sancheza, a zarazem Equilibrium. Dnia 30.12.2021 roku z jego konta na Twitterze pojawił się wpis 'tempus advenit, ut lets 'satus spectaclum...' (łac. 'nadszedł czas, więc zacznijmy przedstawienie...'). 01.01.2022 roku na komputerze w okolicach kamieniołomu znaleziono nagranie z wywiadu z "Rickiem", a dokładniej tym, co przejęło jego "mózg i umysł". (wywiad). W momencie zakończenia oglądania filmu przez Erwina, który jako pierwszy je odtworzył, na twitterze padło zdanie 'aequat omnis cinis; impares nascimur, pares morimur' (łac. 'wszystkich zrównuje proch; rodzimy się nierówni, równi umieramy). Jego zdjęcie widnieje na dokumencie ze skrytki w Paleto Blaine County Savings Bank dotyczącym eksperymentów na ludziach w Human Labs. Tego samego dnia z konta Equilibrium pojawił się wpis 'Nihil simile quaeris acus in faeneum' (łac. 'Nie ma to jak szukanie igły w stogu siana').

Galeria

Do uzupełnienia

Fan Arty

Cytaty

  • "To miasto potrzebuje równowagi, którą tylko ja mogę zapewnić"
  • "Równowaga powoli wraca na swoje miejsce, lecz krwią niewinnych cywili"
  • "Mózg i umysł. To już jest moje. Słyszę go. Słyszę Ricka (...) Słyszę go jak krzyczy. Jest bezwładny, tak jak bezwładny byłem ja. A teraz? A teraz jestem wolny"

Multimedia

Ciekawostki

  • Psychika Ricka Sancheza zaczęła szwankować w momencie konwoju na rozprawę o karę śmierci w Stanie Lakeside, gdy nikt z jego ekipy pomimo zasobów nie starał się go odbić. Do rozprawy nie doszło, a Rick został zamknięty w Katakumbach na rok.
  • Na pogrzebie Ricka Sancheza nie było jego własnych prochów.
  • Od dnia 03.08.2021 roku był uznawany za martwego, zabitego przez własnego dziadka Kui Chaka przez wbicie noża w głowę. W rzeczywistości był w szpitalu w Vice City w stanie krytycznym, później został przejęty przez nieznaną organizację, prawdopodobnie zarząd Human Labs. Wybudził się ze śpiączki 06.08.2021r, po rekonstrukcji, uszkodzonej nożem, części mózgu.
  • Ciałem, mózgiem i umysłem Ricka operuje jakiś nieznany byt, objawy podobne są do rozdwojenia jaźni.
Advertisement