5city Wiki
Advertisement

Sezon 1

Rita Armas Angelo (właśc. Rita Garcia Armas Angelo) jest postacią odgrywaną przez PaniKasia_.

Ogólny opis

Rita to ciekawa świata, młoda początkująca Pani Sędzia, od małego lubiła podróże i ładne widoki. W poprzednim mieście gdzie zaczęła swoją przygodę z prawem, poznała swoją miłość, Vinniego. Nie lubi tłoku, a wręcz go unika, jest introwertykiem.

Swoją historię z miastem zaczęła dopiero po powrocie z rodzicami i narzeczonym na stare śmieci. Urodziła się i mieszkała do 6 roku życia w Los Santos. Jest jedynaczką, rodzice Rity często przeprowadzali się ze względu na ich pracę. Jej mama jest architektem, a tata lekarzem. Szukali cały czas swojego miejsca, aby wreszcie po wielu latach wrócić do rodzinnego miasta. Najwięcej swojego życia spędziła w Nowym Yorku gdzie skończyła studia prawnicze. Jest pracoholiczką.

Rita nie lubi kłamców, łatwo rozpoznaje złe zamiary innych osób. Potrafi udawać, że nie rozumie co się do niej mówi. Lubi denerwować innych swoimi tekstami. To najbardziej połączyło ją i Vinniego. Swoje pierwsze 100 tyś. zarobiła na Rolniku. Lubi przebywać na świeżym powietrzu. W między czasie zauważyła ogłoszenie o rekrutacji do Department of Justice . Początkowo zastanawiała się nad pracą jako Adwokat, jednak po długich przemyśleniach zdecydowała się ubiegać się o stanowisko Sędziego. Tak oto zaczęła się jej sędziowska przygoda.

Jako stażysta została porwana przez ekipę Giorgio Ulani, John White i Spadino Panacleti (nigdy nie dowiedziała się z jakiego powodu się tam znalazła) i zrzucona z klifu w górach obok Mount Chilliad. Z samej sytuacji nad klifem nic nie pamięta, jednak po dowiedzeniu się, gdzie została znaleziona, boi się jeździć w góry. W tym samym czasie co Rita do DOJ przyjęty został Donald Law z którya spędzała sporo czasu ze względu na pełnione stanowisko. Pracując sporo czasu razem, zauważyła, że Donald jest jakiś inny niż na początku. Z wesołego i miłego stał się oschły, wybuchowy i niecierpliwy, co jej bardzo przeszkadzało. Próbowała ratować sytuację, jednak było za późno. W międzyczasie w Departamencie Sprawiedliwości na stanowisku Ochroniarza pojawił się Paul Dobrovolsky z którym bardzo się polubili. Podczas jednej z kłótni z Donaldem, która na początku miała być tylko spokojną i wyjaśniającą rozmową zainicjowaną przez Paula, doszło do kłótni, wypowiedzianych kilku więcej słów od każdej ze stron. Rita w przypływie emocji nazwała "Ścierą nie Prokuratorem" na co Donald odbił i chcąc ją bardziej zdenerwować wybuchł "A ja wiem dlaczego nadal nie masz awansu". Po tych słowach Rita przestała być miła. Wyszła z Departamentu z hukiem, trzaskając drzwiami. Dlaczego tak zareagowała? Bo nie lubi jak ktoś obgaduje jej pracę za plecami, a w tamtym czasie po pierwszej rozprawie, Rita miała wielki uraz do rozpraw i PD. Wiedziała dokładnie dlaczego była Młodszym Sędzią. To jej w tym czasie wystarczało. Po tej sytuacji Rita razem z Donaldem zostali zawieszeni. Tydzień później Rita dostała awans. Ta mała iskierka dała wielki ogień do działania i chęć pozbycia się Donalda z DOJ. Jednak nie miała trudno, zła reputacja Prokuratora pomogła jej zdobyć informacje obciążające go. Miła Rita, tworząc sobie dobre zdanie wśród mieszkańców LS, zagwarantowała sobie źródła informacji. Po jakimś czasie, niezrozumiałej decyzji Rady DOJ, Donald został przeniesiony na stanowisko Adwokata Urzędowego, chęć Rity na kompletne pozbycie się go, stanęła pod znakiem zapytania. Jednak długo nie musiała czekać. Po wyroku skazującym go, Rita wreszcie odżyła. Jej nadzieja na odbudowanie Departamentu wreszcie wróciła. Tak oto do tej pory ekipa DOJ powiększyła się o wielu nowych pracowników. Stara się prowadzić go jak najlepiej potrafi, aby sytuacja jak z Donaldem się nie powtórzyła. W międzyczasie Rita została poproszona o poprowadzenie rozprawy w delegacji na prowincji (WL OFF). Skazała tam George'a Goudę, za pierwszym razem na kare dożywotniego pozbawienia wolności. Za drugim, Gouda został skazany na karę śmierci. Jest to pierwsza Kara Śmierci wydaną przez Ritę.

21.02.2022 na prowincji, Vinnie oświadczył się Ricie drugi raz. 17.03.2022 wzięli ślub.

Po długich przemyśleniach Rita 12.04.2022 zrezygnowała z pełnienia funkcji Starszego Sędziego w DOJ. Tym samym przeszła na emeryturę sedziowską.

Galeria

Cytaty

  • "Nie potrzebuję problemów, związki to problemy"
  • "Normalnie milczę, aż się nie wku*wię!"
  • "Każdy popełnia błędy, tym bardziej ja, tylko najważniejsze w tym jest, aby te błędy dostrzec i próbować naprawić."
  • "Szybka kara śmierci i do spania."

Ciekawostki

  • Rita urodziła się w Los Santos, dlatego zna ciekawe i nietypowe miejsca w mieście.
  • W poprzednim mieście była adwokatem.
  • Pracuje na prowincji również jako Sędzia.
Advertisement