5city Wiki
Advertisement
Sezon 2

Rosalia Nubes to postać, którą odgrywa Menders_7.

Ogólny opis

Rosalia jest osobą z natury bardzo pogodną i pocieszną. Przez bardzo długi czas pracowała na CarZone, będąc wraz z jej ówczesnym przyjacielem Pinkim pewnego rodzaju ikoną tego miejsca. Sytuacja zmieniła się, gdy Anpher został zwolniony, a Rosalia zaczęła dzielić pracę na CarZone razem z Burger Shotem. Przez swój kolor włosów (fiolet) była często kojarzona z Sonią, niekoniecznie w pozytywny sposób. Aktualnie porzuciła bycie mechaniczką, postanowiła klepać burgery na pełny etat.

Stroni od przemocy, zawsze nawołuje do rozwiązywania konfliktów rozmową i mediacją. Na wzmiankę o użyciu broni, porwania lub napadu reaguje z przejęciem i delikatnym wstrętem. Nigdy w życiu nie trzymała w ręku broni palnej.

Jedynym napadem jaki wykonała był rabunek kasyna, zorganizowany na jej wieczór panieński (wraz z: Maddie, Mia, Heidi, Zoe), który miał być dla niej niezapomnianym przeżyciem. Rzeczywiście tak było, jednak sama Rosa stwierdziła, że jedyne co jej przyniósł to depresję i roztrzęsienie... chociaż była "tylko" negocjatorką.

Jest narzeczoną, wkrótce żoną jednej z Landrynki - Petera Fostera. Aby uzyskać "zgodę o rękę" Fostera musiała przekonać do tego jego przybranego ojca - Dii. Rosalia bardzo przeżywała rozmowę z nieprzekonanym do ślubu Dią, a gdy do niej doszło, mężczyzna przez bardzo długi czas nie odezwał się ani słowem, ślepo patrząc w dal. Rosa przez ponad 40 minut trwała w monologu, oddając przy tym Dii cały dorobek swojego życia, włącznie z rowerkiem, który towarzyszył jej od pierwszego dnia w mieście. Koniec końców okazało się, że Dia "donowallował", a w sumie jeśli Foster tego chce i jest szczęśliwy, to on nie ma nic przeciwko.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Życie to playlista" - określenie życia podczas analizy psychologicznej Dante Capeli, podjętej przez Rosalię, Heidi i Harrisa.

Ciekawostki

  • Stroni od przemocy i gangsterów, chociaż w grupie swoich przyjaciół nie ma nikogo z czystą kartoteką.
  • Przez wzgląd na jej związek oraz przyjaciół jest kojarzona z Zakszotem.
  • Z reguły jest spokojna, ale w jej zachowaniu nie brakuje przejawów ryzykanctwa, kiedy w losowym momencie postanawia wjechać rowerem w stację, uprzednie wyskakując z niego... co lepsze, udaje jej się to bez żadnych konsekwencji.
  • Chociaż w pierwszym sezonie wielu przekonywało ją, aby stawiała swoje kroki w karierze psychologa, negowała. W sezonie drugim została psychologiem w DOJ'u.
  • Jej hobby to jazda na BMXie.
Advertisement