5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Sam Regress to postać, którą odgrywa ProGress_71.

Ogólny opis

Sam Regress jest funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department, który wziął udział w rekrutacji na poranną zmianę, mającą miejsce w kwietniu. Dnia 13 kwietnia stawił się na komendzie głównej Mission Row, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną. Pomimo stosunkowo młodego wieku (jest lekko po "trzydziestce") wygląda jak członek grupy starszych panów, przez co Miroslav Deps i Marco Pomatti nie chcieli go nawet wpuścić na komendę, bojąc się konkurencji. Jak się jednak okazało, taki, a nie inny wygląd Regressa, czyli jego siwizna, jest spowodowana ciągłą pracą w warunkach stresowych - jest wieloletnim kierowcą autobusu, a ostatnimi czasy nerwów przysparza mu trwająca procedura rozwodowa z jego żoną. Interesuje się wszystkim i niczym, głównie motoryzacją, w tym autobusami, lubi również otaczać się pięknymi kobietami, i szybkimi również. Jest osobą, która stara się jeździć ostrożnie i bezpiecznie, jednak prywatnie posiada BMW, którym lubi czasem śmignąć po mieście.

Denerwuje go ludzka głupota, to, jak ludzie zadają mu głupie pytania - pytają o rzeczy oczywiste. Jest osobą stanowczą, która potrafi sobie poradzić z różnymi gagatkami, chłystkami. Za pół roku widziałby się jako Oficer, który uczestniczyłby w wielu ciekawych akcjach w jednostce, na przykład udaremniał napady na różne placówki w mieście. Trafiając na podejrzaną sytuację, na przykład kontrolę Sanepidu na komendzie, wylegitymowałby rzekomych pracowników, zapytał o stosowne dokumenty, zweryfikowałby zarówno tożsamość tych osób, jak i firmy, w której rzekomo pracują, i zgłosił sytuację do osoby wyższej stopniem. Chciałby brać udział w ciekawych, długich i trudnych pościgach, a w przyszłości być może stać się posiadaczem swojej własnej jednostki pościgowej SEU. 21 kwietnia 2022 roku po odbyciu akademii policyjnej został oficjalnie przyjęty w szeregi LSPD, otrzymał rangę Kadeta i 514 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement