5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Scarlett Marlowe to postać, którą odgrywa Natkaa_a.

Ogólny opis

Scarlett Marlowe jest funkcjonariuszką policji służącą dla departamentu znajdującego się w mieście Los Santos, w stanie San Andreas, a sama wywodzi się z jednej z miejscowości położonych w Kalifornii, gdzie uczęszczała do szkoły. Jest osobą bardzo wysportowaną, ponieważ podczas swoich studiów uprawiała czynnie kajakarstwo. Dnia 12 lutego 2022 roku przybyła na miejscową komendę policji, Mission Row, gdzie postanowiła wziąć udział w rekrutacji do jednostki. Tego samego dnia przeszła rozmowę kwalifikacyjną, którą przeprowadzali Komendant Dante Capela oraz Sierżant Xander Wayne. Do policji chciałaby dołączyć ze względu na swojego dziadka, który był niegdyś detektywem i zaszczepił tę pasję w swojej wnuczce. Jej hobby jest gotowanie i nie wyklucza, że kiedyś mogłaby spróbować swoich sił w gastronomii.

Scarlett uważa się za osobę, która łatwo nawiązuje nowe kontakty i przyjaźnie, oraz umiejącą współpracować w grupie, ponadto posiada zdolność szybkiego przyswajania nabytej przez siebie wiedzy oraz chęci ciągłego uczenia się, nabywania doświadczenia w pracy i doskonalenia posiadanych już umiejętności. Problemem nie jest dla niej również przyjęcie krytyki z ust innej osoby, jak i przyznanie się do popełnionego przez siebie błędu. Nie uważa się natomiast za najlepszego kierowcę, jednak wciąż stara się polepszać swoją jazdę, do tego nie najlepiej zna się na motoryzacji i naprawie pojazdów. Oprócz tego jest osobą stosunkowo rozrzutną i upartą, co może jej nieco utrudniać pracę w zawodzie, jednakże jest tego świadoma i stara się walczyć z tą wadą. Jest dość gadatliwa i czasami zdarza jej się mówić za dużo i w sytuacjach, w których niekoniecznie powinna, określa się także jako osobę zabawną, dysponującą poczuciem humoru. Potrafi być stanowcza, zwłaszcza podczas wykonywanej przez siebie pracy, ponieważ w sferze prywatnej ma czasami problem z podejmowaniem różnych decyzji - rozdziela jednak życie prywatne od służby i uważa to za bardzo istotną rzecz, pomagającą w pracy funkcjonariusza policji.

Marlowe została dopuszczona do etapu akademii policyjnej, gdzie jako rekrutka o numerze 87 trafiła do grupy piątej, ostatniej, prowadzonej przez członków jednostek specjalnych - SWATu, SERTu i DTU. Jej FTO Commanderem został Porucznik Lincoln Theron, a osobami pomagającymi mu byli oficerowie Bazylius Kwiekus i Tommy Nelson. Udało jej się ukończyć całą akademię, a 20 lutego 2022 roku Alex Andrews wyczytał jej nazwisko z listy nowoprzyjętych kadetów. Otrzymała 527 numer odznaki. 13 marca 2022 roku została wydalona z jednostki za brak aktywności.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement