5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Scott Wilson to postać, którą odgrywa .

Ogólny opis

Scott Wilson jest byłym funkcjonariuszem policji, który wziął udział w jednej z rekrutacji do departamentu w Los Santos. Stawił się na komendzie Mission Row i przeszedł rozmowę kwalifikacyjną z członkami High Commandu (w tym przypadku osobą rekrutującą go był Gregory Montanha), a po kilku dniach znalazł swoje nazwisko na liście osób przyjętych do jednostki. Początkowo został rekrutem, a po przejściu oficjalnej akademii policyjnych, otrzymał stopień kadeta oraz 504 numer odznaki (po zmianie systemu ich numeracji) stając się pełnoprawnym funkcjonariuszem policji.

Scott nigdy nie był zbyt aktywny na służbie w swojej pracy, toteż awans na stopień oficera zajął mu stosunkowo dużo czasu. W końcu jednak HC uznał go za osobę godną miana Oficera I Stopnia - otrzymał tym samym swój własny radiowóz i pozwolenie na samodzielne patrolowanie miasta. Zdecydował się na reprezentowanie LSPD i przyjął odznakę o numerze 428. Jego przygoda z policją była jednak krótka - nadal rzadko pojawiał się na służbie, a po pewnym czasie zupełnie tego zaniechał. Po kilku tygodniach został wydalony z jednostki za całkowity brak aktywności.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement