5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Sherman Brady to postać, którą odgrywa Buli.

Ogólny opis

Sherman Brady jest bardzo charakterystycznym funkcjonariuszem policji i, jako że jest potężnym człowiekiem, trudno jest go nie zauważyć. W Los Santos Police Department jest jednak mało znaną osobą, ponieważ na służbie pojawia się jedynie incydentalnie. Pomimo tego "udało mu się" zostać porwanym, a dokonał tego oczywiście trudniący się w porwaniach policjantów Dia Garcon - udało mu się jednak wyjść z tego całym i zdrowym.

Brady pochodzi z Teksasu i posiada bardzo wysoką rangę Kapitana I Stopnia, którą otrzymał od ówczesnego Szefa Policji, Gregory'ego Montanhy, a która nie uległa zmianie do dzisiaj, pomimo jego całkowitego braku aktywności na służbie. Jak tłumaczą członkowie High Commandu, nikt nie ma odwagi go stamtąd ruszyć. Otrzymał wówczas 13 numer odznaki, a po zmianie systemu numeracji odznak nadano mu numer 302 - Sherman należy bowiem do BCSO.

Jego ulubionym zajęciem jest jedzenie i mógłby na tej czynności spędzić całe swoje życie. Jest stałym klientem restauracji BurgerShot, a jego zamówienia za każdym razem były pokaźne. Sherman uczestniczył w akcji wywożenia kosmitów na Zancudo, gdzie zostali oni zamknięci w celach, a następnie odesłani w przestrzeń międzygalaktyczną.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Sherman kocha jeść i mógłby robić to przez całe swoje życie.
  • Wywoził kosmitów na Zancudo i odsyłał ich tam, skąd przybyli (czytaj: na serwerze był zakaz odgrywania tak abstrakcyjnych postaci).

LSPD

Advertisement