5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Shin Futaraki to postać, którą odgrywa MrBlaszka

Ogólny opis

Shin Futaraki to funkcjonariusz policji pochodzący z Japonii, któy zaraz po skończonych przez siebie szkoleniach policyjnych w swoim kraju, wyemigrował do Stanów Zjednoczonych, żeby tam kontynuować swoją karierę w policji. Trafił do Los Santos, gdzie postanowił zrekrutować się w miejscowej jednostce policji, co mu się udało. Został przyjęty do Los Santos Police Department przez ówczesnego Komendanta, Dantego Capelę, oraz pomagającego mu w przeprowadzaniu rekrutacji Toma Rifta. Otrzymał stopień kadeta oraz 73 numer odznaki, po zmianie systemu numeracji odznak był to natomiast numer 420, który, zdaniem niektórych, pasował do niego jak ulał.

Shin został w jednostce zapamiętany głównie ze swojego nierozgarnięcia, co było główną przyczyną jego długiego pobytu na stopniu kadeta - ponad miesiąc zajęło mu przekonanie członków High Commandu na tyle, żeby awansowali go na stopień oficera. Jak twierdzili, wcześniej po prostu bali się puścić go samego na miasto. Shin cechował się bowiem nieumiejętnością zgłaszania precyzyjnych komunikatów na radiu, problematyczne było dla niego także wysyłania backupów z wezwaniem o pomoc innych jednostek. Awans na Oficera I Stopnia w końcu otrzymał, jednak nadal pewne rzeczy okazywały się być dla niego za trudne.

Futaraki bywał nazywany Shin Fu, lub Shin Fukushima, ponieważ większość kolegów z pracy nie była w stanie poprawnie wymówić jego nazwiska. Shin zwykł prowadzić grę w kamień, papier, nożyce z zatrzymanymi przez siebie przestępcami - mogli w nim wygrać zamianę aresztu na mandat finansowy. Po pewnym czasie przestał być jednak aktywny na służbie, początkowo wypisał urlop, jednak jego czas minął, a on wciąż nie wracał. HC długo miał do niego cierpliwość i liczył na to, że pewnego dnia znów zjawi się na Mission Row, jednak ta chwila nie nadeszła i w końcu został on wydalony z jednostki LSPD.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement