5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Sophie Gilbert to postać, którą odgrywa xc0nnie.

Ogólny opis

Sophie Gilbert jest bardzo młodą kobietą, pochodzącą z Londynu, jednakże nie miała tam jednego, stałego miejsca zamieszkania. W swoim życiu przeprowadzała się już kilka razy, więc kolejne przenosiny - do Los Santos, gdzie przybyła kilka miesięcy temu - nie były dla niej niczym nowym. Po zadomowieniu się w Ameryce, postanowiła wziąć udział w rekrutacji do miejscowego departamentu policji, w tym celu 11 lutego 2022 roku stawiła się na komendzie Mission Row. Tam odbyła rozmowę kwalifikacyjną z Kapitanem Gregorym Montanhą, a przepytać kandydatkę pomagali mu Oficer Mia Clark i sam Szef Policji, Sonny Rightwill. Obecność tego ostatniego, jak i sam fakt, że od tej rozmowy zależało jej być albo nie być w jednostce, mocno zestresowały Sophie.

Opisując samą siebie, Gilbert zaznaczyła, że bardzo lubi śpiewać i od dziecka uwielbiała śpiew, natomiast jej ojciec bardzo chciał, żeby została ona modelką, który to pomysł niezbyt przypadł jej do gustu. Do policji natomiast chciałaby dołączyć ze względu na pracę jej ojca - on również był policjantem, a Sophie podziwiała go od najmłodszych lat i bardzo chciała stać się taką, jak on, imponowała jej ta praca. Bez zawahania stwierdziła, że jest on dla niej bardzo dużym autorytetem. Uznała również, że jest gotowa na drastyczne widoki w swojej pracy i ma mocną psychikę - w nowym mieście przeżyła już między innymi porwanie na zakładniczkę przy napadzie na jubilera. W przyszłości chciałaby dołączyć do jednostki specjalnej SWAT, ponieważ jej ojciec zabierał ją na strzelnicę i potrafi posługiwać się bronią.

Sophie dostała się do kolejnego etapu rekrutacji, którym była rozbudowana pięciodniowa akademia policyjna. Z numerem 55 trafiła jako rekrutka do grupy czerwonej, prowadzonej przez FTO Commandera Toma Rifta, wraz z pomagającymi mu kolegami z frakcji Trooperów (i zarazem z DTU), świeżo awansowanym sierżantem Peterem Griffinem, oraz oficerem Chasem McQueenem. Udało jej się pomyślnie przejść wszystkie dni akademii, a swoich szkoleniowców przekonała do swojej osoby na tyle, że Ci postanowili dać jej szansę zaistnienia w Los Santos Police Department. Dnia 20 lutego 2022 roku podczas tradycyjnego, niedzielnego kodu 8 na komendzie, na który zaproszono rekrutów, jej nazwisko zostało wyczytane przez Alexa Andrewsa na liście osób przyjętych do jednostki. Gilbert otrzymała tym samym miano Kadeta oraz przyjęła 512 numer odznaki.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Podczas swojej rekrutacji powiedziała, że pochodzi z Londynu, jednak nie potrafiła podać, z jakiej konkretnej dzielnicy tego miasta.
Advertisement