5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Steve Pisicela to postać, którą odgrywa GuzikStream.

Ogólny opis

Steve Pisicela jest młodym funkcjonariuszem policji służącym dla departamentu znajdującego się w mieście Los Santos, stolicy stanu San Andreas. Jego nazwisko nie powinno nikogo dziwić, jest bowiem synem Juana Pablo Pisiceli, jednakże jego relacje z ojcem są bardzo trudne, na tyle, że kilka razy wyrzekł się go, doszło nawet do tego że... czasowo zmienił swoje nazwisko na to, jakie nosiła jego matka, Somin Park. Postanowił jednak pójść w jego ślady i zostać policjantem, chociaż jego ojciec nie zamierzał mu tego w żaden sposób ułatwiać, ani dawać forów. Młodemu Pisiceli zdarzyło się być przez niego nazwanym "ch*jem do szczania" lub... być podpalonym na parkingu podziemnym komendy Mission Row. Do jednostki próbował dostać się dwa razy, i dwa razy mu się to udało, jednakże za pierwszym razem ostatecznie zrezygnował z powodu długiego czasu oczekiwania na akademię policyjną. Pomimo więzów rodzinnych, nie mógł tak po prostu dołączyć do LSPD, Steve musiał czekać na ponowne uruchomienie procesu rekrutacyjnego. Kiedy w końcu to nastąpiło, rekrutowany był przez swojego ojca, który 11 lutego 2022 roku przeprowadzał jego rozmowę kwalifikacyjną.

Steve uważa, że jest gotowy na wszystkie niedogodności, na jakie policjant napotyka podczas pełnienia służby, w tym gubienie pościgów po kilku sekundach z przyczyn takich jak błyskawiczna strzelanina, kaskaderskie skoki, zastawy, ucieczka spowodowana większą prędkością lub przyspieszeniem ściganego pojazdu, czy chyba najczęściej spotykane: "lokalny mi wyjechał". Nie jest to nic, co mogłoby go zaskoczyć w swojej pracy i jest pewny, że chce tego doświadczać na co dzień. Jak sam twierdzi, widział w swoim życiu takie rzeczy, że nic dla niego nie jest już straszne. Gdyby spojrzał w lustro za dwa lata, podążając dalej ścieżką, na którą wkroczył, widziałby siebie "albo w czarnej d*pie, albo na banroomie". Zgubiony pościg nie jest dla niego powodem do gniewu czy rozpaczy - jeżeli nie uda się złapać przestępcy za jednym razem, uda się to zrobić przy kolejnej okazji, prezentuje więc co do tego normalne, wyważone podejście, chociaż Juan Pablo uważa, że na tyle dobrze go zna, że młody z pewnością zachowałby się w takiej sytuacji inaczej.

Steve przeszedł pomyślnie pierwszy etap swojej rekrutacji do Los Santos Police Department, dzięki czemu otrzymał zaproszenie do wzięcia udziału w trwającej przez pięć dni akademii policyjnej. Jako rekrut z numerem 49 nie trafił jednak pod skrzydła swojego ojca, a został przydzielony do grupy trzeciej, czerwonej, prowadzonej przez Kapitana Toma Rifta, któremu pomagali FTO Peter Griffin i Chase McQueen. Zebrał podczas całej akademii wiele pozytywnych opinii na swój temat, dzięki czemu został zarekomendowany przez opiekunów grupy do wpisania na listę przyjętych. Po ukończeniu całego wydarzenia, otrzymał zaproszenie na tradycyjny, niedzielny kod 8, mający miejsce na komendzie Mission Row, podczas którego jego nazwisko zostało wyczytane przez Alexa Andrewsa ze sporządzonej wcześniej listy osób przyjętych do jednostki. Otrzymał 528 numer odznaki i miano Kadeta. 13 marca 2022 roku został wydalony z LSPD za brak aktywności na służbie.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Urodziłem się jako policjant i umrę jako policjant." - opisując siebie na akademii policyjnej.

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement