5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Tadek Rakieta to postać, którą odgrywa p1xa.

Ogólny opis

Tadek Rakieta (a właściwie Tadeusz Rakieta, bo tak brzmi jego pełne imię) pomimo nazwiska sugerującego jego polskie pochodzenie, wywodzi się z Holandii, a przynajmniej takie dane można znaleźć w jego dowodzie osobistym. Jest to funkcjonariusz policji służący obecnie w departamencie znajdującym się w stolicy stanu San Andreas, w mieście Los Santos. W celu dołączenia do tej jednostki, 12 lutego 2022 roku stawił się na komendzie Mission Row na trwającej właśnie rekrutacji mającej na celu wyłonić nowych kandydatów do zasilenia szeregów departamentu. Tego samego dnia przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną o pracę w policji, przy której obecnych było aż pięciu funkcjonariuszy LSPD - Asystent Szefa Policji Alex Andrews, Sierżanci Jack Green i Marlin Slow oraz Oficerowie Lance Trench i Thomas Shelby. Rakieta zresztą zna się dość dobrze z tym ostatnim, spotkał się z nim bowiem w jednej ze swoich poprzednich jednostek, w których służył.

Jak sam twierdzi, jest osobą stosunkowo biedną, dlatego Shelby miał uwagi co do jego ubioru podczas przeprowadzania jego rozmowy kwalifikacyjnej. Nie przychodzi jednak do LSPD po to, żeby zarobić lepsze pieniądze, a po to, żeby się spełniać, realizować swoją pasję i zostać funkcjonariuszem policji. W swojej pracy przyjmie każdą rolę, jaka zostanie mu wyznaczona przez wyższe rangi, zaznaczył jednak, że wykaże się podczas akademii, żeby jego przyszli koledzy z pracy mogli naocznie zobaczyć, do jakiego rodzaju zgłoszeń nadaje się najlepiej. Rakieta jest osobą, która już posiada naprawdę pokaźne doświadczenie w pracy policjanta - w swojej karierze funkcjonariusza przez 5 lat pełnił rolę szeryfa, między innymi w Los Angeles. Obecnie chciałby powrócić do dawnej pracy po dwuletniej przerwie na emeryturę i pomimo wcześniejszych osiągnięć w zawodzie, chciałby w Los Santos zacząć wszystko od nowa i od rangi Rekruta, a następnie, po przyjęciu go do jednostki - Kadeta. Jak sam uważa, czas pokaże, do czego uda mu się dojść w swoim nowym departamencie, w jednym z poprzednich miejsc pracy zdarzyło mu się być trzecią najwyższą rangą w policji oraz posiadać swoją własną jednostkę zwaną Gang Unit. Do jej zadań należało przyglądanie się i kontrolowanie działalności grup przestępczych działających na mieście, a zwłaszcza gangów ulicznych, a także reagowanie na zgłoszenia związane z handlem narkotykami.

Tadeusz przeszedł pierwszy etap swojej rekrutacji, a co za tym idzie - zakwalifikował się do drugiego, czyli do wzięcia udziału w akademii policyjnej zorganizowanej dla wszystkich rekrutów, którym udało się zainteresować swoimi osobami funkcjonariuszy przeprowadzających ich rekrutację. Trafił jako rekrut z numerem 95 do grupy piątej, pomarańczowej, ukierunkowanej na przygotowanie rekrutów do bycia w przyszłości członkami jednostek specjalnych - szturmowych, czyli SWATu lub SERTu, lub detektywistycznej (DTU). Jego FTO Commanderem został Porucznik Lincoln Theron, a w przeprowadzaniu kolejnych wyzwań dla rekrutów pomagała mu dwójka Oficerów, Bazylius Kwiekus i Tommy Nelson. Rakieta już pierwszego dnia zapadł pozytywnie w pamięci swoim FTO - popisał się bowiem znakomitą znajomością kodów radiowych obowiązujących w jednostce Los Santos Police Department. W kolejnych dniach trwania akademii jedynie dokładał kolejne plusy przy nazwisku swojej osoby, dzięki czemu udało mu się ukończyć całe wydarzenie trwajace pięć dni i zostać zarekomendowanym do wpisania na listę nowoprzyjętych kadetów. O tym, że faktycznie otrzymał pracę dowiedział się 20 lutego podczas tradycyjnego kodu 8, po zebraniu udał się natomiast do gabinetu Szefa Policji odebrać z rąk Andrewsa odznakę o numerze 523.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Thomas Shelby, wypowiadając się o nim, zdradził, że Rakieta miał znajomości w FIB. Przytoczył także jego kryptonim z tamtych czasów, Rozpierdalacz.
Advertisement