5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Tommy Nelson to postać, którą odgrywa czesio_invi.

Ogólny opis

Tommy Nelson jest funkcjonariuszem policji należącym do Los Santos Police Department, w którym to departamencie służy nieprzerwanie od kilku miesięcy. Dołączając do jednostki otrzymał 28 numer odznaki (425 po zmianie systemu numeracji odznak). Nigdy nie należał do najaktywniejszych osób na służbie, zadowalało go wyrabianie średnio 3 do 5 godzin tygodniowo, przez co często otrzymywał ostrzeżenia za nieaktywność od członków High Commandu. Miał już nawet zostać usunięty z jednostki, kiedy przez kilka tygodni nie pojawił się w ogóle na służbie - jednak wtedy nieoczekiwanie powrócił, i znów zaczął wyrabiać swoją średnią.

Od niedawna Tommy służy więcej i chętniej, osiągając nieprzekraczalny wcześniej dla niego próg 15 godzin w tygodniu. Jego starania zostały docenione przez wyższe rangi i po wielu miesiącach ciągłego bycia Oficerem I Stopnia, otrzymał awans na Oficera II Stopnia. Swoim awansem i nowym stopniem nie nacieszył się jednak długo - zaledwie po tygodniu wraz z Bongo Jacksonem dopuścił się na celach komendy niemoralnych czynów wobec policyjnej psycholożki, co poskutkowało zawieszeniem tej dwójki na kilka dni w pełnieniu obowiązków funkcjonariusza policji, oraz zdegradowaniem ich o jeden stopień.

Jako że Nelson nie był do tej pory zbyt aktywny na służbie, nie każdy w jednostce go zna. Wyróżnia się wyjątkowo bujną brodą, oraz długimi i stosunkowo szczupłymi nogami, przez co bywa nazywany "Bocianem". Nosi również specyficzną czapkę, jako jedyny w jednostce, jednak do tej pory nikt się do niego jeszcze o to nie przyczepił. Lubi wypowiadać się na temat procedur w policji i tego, jak powinny one wyglądać.

Wraz z nadejściem Nowego Roku, Tommy postanowił zmienić coś w swoim życiu - padło na zmianę frakcji w jednostce. Przeniósł się do Szeryfów (BCSO) i przejął 321 numer odznaki po Chasie McQueenie, który wcześniej zasilił szeregi State Police. Ze swojego zawieszenia i degradacji wyciągnął pozytywne wnioski, które doprowadziły do ponownego jego awansu na stopień Oficera II Stopnia. Niedługo później, po kontrowersyjnej, samodzielnie podjętej przez Pisicelę decyzji, otrzymał kolejny awans - na Oficera III Stopnia. W międzyczasie dołączył także do SERTu.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

  • "Ale słuuuuchaj Garsąąą" (zwrot do Dii Garson, który był zamieszczony na fragmencie dowodu z bodycama użytego podczas rozprawy w sądzie). (https://www.twitch.tv/xn0rth/clip/ExquisiteTransparentFiddleheadsTwitchRaid-y_D2U0lLOV21n_KN)
  • "Postrzelony jesteś, masz jeszcze siłę notes wyciągać?"
  • "321, przy apartamentach, przez środek miasta, leci Jumbo Jet."
  • "Pisze do mnie zmywarka, że siedzi na dole w celi." (o Molly Arison, pracownicy DoJu aresztowanej podczas rozprawy sądowej)
  • "Kobiety dzielą się na dwa rodzaje: 75% jest normalnych, a 25% złapiesz na tekst, że byś ją rozbroił jak magazynek."
  • "Cysterna złamała nogę."
  • "W środku są chyba kobiety… to możliwe, że nawet jedno SEU wystarczy."
  • "Wy tu robicie napad na Human Labsa, a na restauracji nie ma kto sprzedawać." (do Spadiniarzy)
  • "Ten jest podstawiony, ten też, i ten też, o, i ten też! Wy wszyscy jesteście podstawieni!"
  • "Przechodź do hardkorowych negocjacji." (do Gregory’ego Montanhy na Union Depository)
  • "A wiesz, jak wyeliminować tych ancymonów z uzi? Bo podjeżdżają tymi autami, puszczają serię i Cię nie ma." (do Bongo Jacksona omawiając konwoje)
  • "Ta, nie będą odbijani, tak jak limit jest 5."

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

[[Kategoria:Żywy (Sezon 1)

Advertisement