5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Tony Dripano jest postacią odgrywaną przez YoungMulti.

Ogólny opis

Tony Dripano kiedyś należał do grupy motocyklistów "The Lost". Został zdradzony, po czym skazali go na 15 lat więzienia. Po wyjściu z więzienia Tony wrócił do Los Santos i zniszczył grupę "The Lost", a na jej fundamentach stworzył nową - Angels of Death znaną jako AOD. Właściciel Angel's Tavern Pub.

Zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Krążą plotki, że został zamordowany przez Samira Abughuayeva lub Julio Mendozę, jednak najprawdopodobniej za zniknięciem stoi jego brat Michael Dripano.

Galeria

Fanarty

Pojazdy

Cytaty

  • "Tony Dripano, nie wiem czy wspominałem"
  • "Kabulon - gówno z cebulą"
  • "Kabulone - gówno z pomodore"
  • "Sperma"

Ciekawostki

  • Z pochodzenia jest Włochem
  • Uwielbia słuchać „O mój Mallborasie”. Są to jego ulubione złodziejskie szanty.
  • Czasem podczas nielegalnych akcji przedrzeźnia głos i manierę Kui Chaka.
  • Ma brata Michaela, który służył w wojsku. Stoi on za porwaniami Samir'a Abughuayev'a i Coci White. Tony podejrzewa, że brat ma mu za złe śmierć rodziców, uważając że umarli z jego winy, co nie jest prawdą.
  • Najpoważniejsza kłótnia między członkami AOD doprowadziła do jego próby samobójczej. Na szczęście został w porę odratowany i po kilku dniach w szpitalu wrócił do zdrowia.
  • Przebił czwartą ścianę, przez co próbował uświadomić mieszkańców Los Santos, że żyją w ciągłej symulacji i ich życie nie dzieje się naprawdę.
  • Po zaginięciu był kilkukrotnie widziany na mieście. Prawdopodobnie był to jego duch lub zbiorowa halucynacja.

Powiązania

  • Samir Abughuayev - Najlepszy przyjaciel, partner biznesowy, współwłaściciel Angel's Tavern Pub i wiceprezydent AOD, prawa ręka Ton'ego.
  • Ozzy Bogan - Przyjaciel i członek AOD.
  • Will Ager - Przyjaciel i wspólnik.
  • Andy Kaleson - Przyjaciel, wspólnik, żołnierz, agent oraz informator AOD.
  • George Hunter - Były przyjaciel i prospekt AOD. Za brak szacunku do członków klubu oraz swoją lekkomyślność został zabity przez Ton'ego.
  • David Butcher - Przyjaciel i członek AOD.
  • Owen Savage - Przyjaciel i wspólnik.
  • Kui Chak - Jeden z głównych wrogów Ton'ego odkąd zabił Dziadka.
  • Spadino Panacletti - Wspólnik i przyjaciel. Jest właścicielem włoskiej restauracji Ristorante All'Oro i szefem organizacji przestępczej.
  • Lucas Iverson - Główny wróg Ton'ego jak i całego AOD. Ich konflikt rozpoczął się po kłótni spowodowanej wysadzeniem cysterny przed Burger Shotem.
Advertisement