5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Tony Robin to postać, którą odgrywa SlaVerTV.

Ogólny opis

Tony Robin jest funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department, który wziął udział w rekrutacji na poranną zmianę, mającą miejsce w kwietniu. Dnia 13 kwietnia stawił się na komendzie głównej Mission Row, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną. Pochodzi z Teksasu i mówi ze specyficznym akcentem, charakterystycznym dla osób wywodzących się z tego właśnie stanu. Gdyby miał opisać siebie w trzech słowach byłoby to: "Bystry? Może nie". Oprócz swojego akcentu i poczucia humoru do jednostki, w której będzie służył wprowadzi posiadane przez siebie doświadczenie, nie jest to bowiem jego pierwsza przygoda z policją - przyszło mu służyć już w niejednym departamencie. W jednej ze swoich poprzednich jednostek, w Austin pracował w Biurze Szeryfa, sprawował się tam dobrze i osiągnął wysoki stopień, jednakże postanowił poszukać nowych wyzwań, dlatego wyjechał do większego miasta, jakim jest Los Santos.

Tutaj również chciałby w przyszłości aspirować do frakcji Szeryfów, a od swoich przyszłych współpracowników oczekiwałby przede wszystkim szacunku względem drugiej osoby, ponieważ uważa, że bez tego nie da się dobrze współpracować z innymi. Istotne dla niego są również takie rzeczy jak dyscyplina oraz ludzkie podejście do wielu spraw - a nie chęci odniesienia zwycięstwa za wszelką cenę. Umie się dobrze obchodzić z bronią, dlatego w przyszłości chciałby aspirować do jednostki specjalnej SERT, ponieważ lubi strzelać. Cechą charakteru, która go denerwuje, jest ludzka dwulicowość. 21 kwietnia 2022 roku po odbyciu akademii policyjnej został oficjalnie przyjęty w szeregi LSPD, otrzymał rangę Kadeta i 519 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement