5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Victor Barret to postać, którą odgrywa ciastek_live.

Ogólny opis

Victor Barret to funkcjonariusz policji, który zgłosił się na jedną z rekrutacji na nowych członków do Los Santos Police Department. Stawił się w tym celu na komendzie Mission Row, gdzie przeszedł rozmowę kwalifikacyjną z jednym z członków High Commandu. Po kilku dniach odnalazł swoje nazwisko na liście osób przyjętych do jednostki i został policyjnym rekrutem. Po dość długim oczekiwaniu na możliwość przeprowadzenia akademii policyjnej, wziął w niej udział, by po jej zakończeniu otrzymać na komendzie miano kadeta. Victor odebrał wówczas z rąk szefostwa odznakę o numerze 88.

Nie zajęło mu dużo czasu zdobycie swojego pierwszego awansu na stopień Oficera I Stopnia. Kiedy go otrzymywał, policja dopiero opracowywała nowe procedury awansów dla kadetów - ominął go tym samym obowiązkowy od kolejnych rekrutacji egzamin i cały system szkoleń. Po otrzymaniu przez policję specjalnych służbowych motocykli, otrzymał jeden z nich, głównie na poranną zmianę, na której najczęściej służył. Sprawę kolejnego awansu komplikowały mu jednak częste urlopy, a co za tym idzie - nieregularna aktywność na służbie. W końcu jednak jego stopień zmienił się na Oficera II Stopnia, aktualnie awansował po raz kolejny. Obecnie Barret legitymuje się 317 numerem odznaki, należy bowiem do frakcji BCSO.

Galeria

Fan arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Ma dość ochrypły głos, przez co niektórzy funkcjonariusze słysząc go na radiu twierdzą, że nie ma w nim życia. Jego komunikację często porównywali do tej prowadzonej przez Morgana Stone'a, który z kolei ma bardzo pogodny i przyjemny dla ucha, "radiowy" głos.

LSPD

Advertisement