5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Vinnie Angelo to postać, którą odgrywa DudiMajster.

Ogólny opis

Vinnie Angelo (właściwie Vincent Angelo) to osoba, której życiowa historia jest bardzo ciekawa i nietypowa. Urodził się on w sierpniu 1990 roku w rodzinie włoskich imigrantów zamieszkujących Los Angeles. Miał on starszego brata, który został zamordowany, jednakże Vinnie nie lubi poruszać tego tematu. Vincent postanowił odciąć się od swojej przeszłości i rodziny i w momencie, kiedy poszedł na studia, zmienił swoje imię na jego zdrobniałą wersję - od tego czasu oficjalnie legitymował się jako Vinnie Angelo. Po ukończeniu swoich studiów prawniczych podjął pracę w kancelarii adwokackiej, zostając asystentem adwokata. Dzięki swojej ciężkiej pracy zdobywał powoli uznanie w świecie prawniczym, a z czasem otrzymał szansę uczestniczenia w swojej pierwszej rozprawie sądowej. Udało mu się na niej wybronić swojego klienta, zdobył tym samym uznanie i szacunek swojego przełożonego, który pomógł mu następnie zdobyć pełnoprawną licencję adwokacką. Angelo poznał wówczas miłość swojego życia, Ritę Armas, młodą sędzię, w której szybko się zakochał i od tego czasu razem z nią szedł przez życie. Z czasem, ze względu na swoją znajomość prawa i poświęcenie dla pracy, Vinnie otrzymał propozycję pracy w Departamencie Sprawiedliwości (DoJ) na stanowisku Młodszego Sędziego. Postanowił przyjąć tę ofertę i już wkrótce stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych sędziów w swoim mieście, cieszącym się sporym szacunkiem wśród grup przestępczych. Wraz z Ritą postanowił opuścić swoje dotychczasowe miejsce zamieszkania i przenieść się do Los Santos.

Losy w Los Santos

Po przybyciu do Los Santos postanowił na początku odnowić swoją licencję adwokacką, dzięki czemu mógł wziąć udział w pierwszej rozprawie sądowej w mieście - pomiędzy Grace Eden oraz Bongo Jacksonem. Bronił na niej funkcjonariusza od zarzutu usiłowania zabójstwa byłej medyczki i udało mu się udowodnić jego niewinność, tym samym uratował jego karierę zawodową. Następnie, szukając dla siebie miejsca w nowym miejscu zamieszkania, postanowił sam zostać funkcjonariuszem policji służącym dla Los Santos Police Department, w tym celu stawił się na komendzie Mission Row podczas jednej z rekrutacji na nowych członków jednostki. Po kilku dniach odnalazł swoje nazwisko na liście osób przyjętych do departamentu, przyjął stopień kadeta i odebrał swoją policyjną odznakę o numerze 83. Nie odnalazł się jednak w tej pracy - z powodu całkowitego braku aktywności szybko się z nią pożegnał. Wówczas kierowany sentymentem (jak i z powodu tego, że nie potrafił znaleźć dla siebie miejsca w mieście), udał się do Departamentu Sprawiedliwości (DoJ), gdzie złożył aplikację i został sędzia. Podczas swojego stażu w departamencie wziął udział w rozprawie pomiędzy policją i Sanem Thorinio, sugerując prowadzącej rozprawę Ricie kontrowersyjny wyrok, za który spadła na nią niechęć całej policji. Jako samodzielny sędzia poprowadził natomiast rozprawę cywilną Ortega - Hopkins, jednakże głośniej o nim zrobiło się po tym, kiedy na jednej ze swoich pierwszych rozpraw skazał na śmierć Spadino Panaclettiego, czym zyskał poparcie policji, będącej do tej pory bardzo sceptycznie nastawionej do DoJu (a już zwłaszcza do sędzi Rity).

17 marca 2022 roku Vinnie ożenił się z Ritą Armas.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Es como es." - Powiedzenie które Vinnie załapał od znajomych latynosów ze swojego miasta.
  • "Chcesz zobaczyć ile lumenów ma ta latarka?"

Ciekawostki

  • Vinnie przez krótki okres czasu należał do LSPD, ponieważ szukał swojego miejsca w mieście. Po wydaleniu go z jednostki za brak aktywności postanowił jednak wrócić do swojej sprawdzonej profesji - został sędzią.
  • W swoim poprzednim mieście Vinnie był jedynym sędzią, który nie tylko cieszył się szacunkiem gangów ulicznych, ale też ich sympatią. Swojego czasu miał bardzo dobry kontakt z zorganizowaną grupą przestępczą, która w zamian za jego usługi zapewniała mu bezpieczeństwo.
  • Mimo bycia sędzią, w razie potrzeby działał jako adwokat, głównie broniąc w celi zaprzyjaźnionych przestępców.
Advertisement