5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Will Ager jest postacią odgrywaną przez Lukisteve.

Ogólny opis

Will Ager jest mężczyzną pochodzenia amerykańskiego. Mieszka od pewnego czasu w Los Santos, w stanie San Andreas. Jest aktywnym przestępcą działającym na terenie całego miasta, jak i jego okolic. Jest zaprzyjaźniony z klubem motocyklowym Angels of Death, z którym spędza większość swojego czasu. Z zawodu jest taksówkarzem, jednak nie należy do osób mocno zainteresowanych pracą tego rodzaju. Potrafi podjąć się niemalże każdego nielegalnego przedsięwzięcia, o ile będzie ono opłacalne. Wiele codziennych chwil poświęca na popełnianie przestępstw na tle zarobkowym (co można podpiąć pod lekką obsesję) i na spędzanie czasu wolnego z członkami AOD, Owenem Savage'm lub z innymi zaprzyjaźnionymi przestępcami.

Mało wiadomo o przeszłości Will Agera sprzed jego przylotu do Los Santos. Należał do grupy przestępczej swojego przyjaciela, Groob Assa, aż do jej niespodziewanej "dezorganizacji". Zanim zaprzyjaźnił się z AOD był "seryjnym włamywaczem".

Dzięki ciężkim treningom na siłowni Steryda jest szybszy od statystycznych obywateli. Posiada rozległą wiedzę o nielegalnym biznesie w LS, poczynając od prostych metod na zarobek na produkcji nielegalnych substancji kończąc. Bardzo dobrze walczy, zarówno wręcz jak i z użyciem broni palnej. Posiada także pewien zasób wiedzy o hakerstwie.

Powiązania

Galeria

Początek przygody w Los Santos.

Will Ager w niebieskiej hawajskiej koszuli.

Fan Arty

Pojazdy

do uzupełnienia

Cytaty

  • "Jedziemy na furgon?"
  • "Dawaj mi kurwa ten przepis"
  • "Jedziemy na jakieś zleconko?"
  • "Masz może kurwa wytrych?"

Ciekawostki

  • Jest pracoholikiem, o czym świadczy fakt, że "nie potrafi usiedzieć na dupie dłużej niż 5 minut".
  • Lubi szanty.
  • Przed przylotem na wyspę miał długie włosy, przez które wyglądem przypominał Jezusa Chrystusa.
  • Jego konto bankowe jest na "wiecznym debecie".
  • Był przez pewien czas policjantem w swoim starym mieście. Jednak jego przygoda jako stróż prawa nie trwała zbyt długo i szybko wrócił do swoich korzeni. Ciekawostką jest też sam fakt, że dołączył do policji z "grubą kartoteką".

Angels of Death

Advertisement